У чому різниця між інформаційною безпекою та інформаційними технологіями?

Інформаційна безпека та / або кібербезпека – це не те ж саме, що інформаційні технології.

Є однозначна зв’язок між інформаційною безпекою та інформаційними технологіями. Для кого-то вони навіть можуть звучати і сприйматися однаково. Але насправді вони є окремими сферами.

Служба інформаційної безпеки займається питаннями, пов’язаними з безпекою, і забезпечує безпеку технологій і захист від можливих порушень і атак.

Інформаційні технології мають справу з розгортанням технології, яка допоможе в управлінні і зростанні бізнесу.
Інформаційна безпека та інформаційні технології – дві різні точки зору. Вони працюють разом, щоб створити продуктивну і безпечну середу в будь-якому бізнесі.

В чем разница между информационной безопасностью и информационными технологиями?

Цілі інформаційної безпеки

Основними об’єктивними принципами інформаційної безпеки є –

  • Конфіденційність.
  • Аутентифікація.
  • Цілісність.
  • Доступність.
  • Безвідмовність.

Конфіденційність

Основна мета конфіденційності – забезпечити безпеку конфіденційних даних, не доходячи до сторонніх осіб.

Аутентифікація

Це один з найбільш важливих аспектів інформаційної безпеки для організації. Вона допомагає організації розмежувати ролі і дозволяти доступ до конфіденційних даних організації тільки уповноваженим особам.

Цілісність

Включає в себе підтримку узгодженості, точності і достовірності даних протягом всього життєвого циклу. Це також гарантує, що дані не можуть бути змінені сторонніми особами.

Доступність

Найкраще це забезпечити шляхом ретельного обслуговування всього обладнання, негайного виконання ремонту обладнання та підтримання правильно функціонуючої середовища операційної системи, вільної від конфліктів програмного забезпечення.

Безвідмовність

Це гарантія того, що хтось не може заперечувати обгрунтованість чого-небудь. Це юридична концепція, яка широко використовується в інформаційній безпеці і відноситься до сервісу, який забезпечує доказ походження даних і цілісності даних.

Цілі інформаційних технологій

Основними об’єктивними принципами інформаційних технологій є –

  • Побудова відносин.
  • Визначення ролей.
  • Візуалізація результату.
  • Ви радите, вони вирішують.
  • Орієнтація на результат.

Побудова відносин

У світі ІТ одним з основних аспектів є підтримка хороших відносин з клієнтом. Це можливо, коли існує чітка дискусія між клієнтом і зацікавленою особою.

Визначення ролей

ІТ-консультанти повинні переконатися, що їхні клієнти обізнані про їх активної ролі в проекті і що всі розуміють, хто відповідає за прийняття рішень на кожному етапі. Консультант також повинен чітко вказати межі своєї ролі, а також кордону консультування.

Візуалізація результату

Цей третій крок також є частиною фази планування і передбачає допомогу клієнтам в візуалізації того, як буде виглядати кінцевий продукт або рішення. Тут вимальовуються результати і остаточні конфігурації. Повинні бути чітко визначені потенційні вигоди, а також те, як будуть працювати нові процеси і як буде встановлено будь-яке нове обладнання.

Ви радите, вони вирішують

Четвертий принцип явно пов’язаний з визначенням ролей. ІТ-консультант завжди повинен враховувати, що клієнт краще знає, коли мова йде про певні рішеннях. Роль консультативної групи полягає в тому, щоб консультувати, пропонувати і давати технічні рекомендації. Але, врешті-решт, команда також повинна піти в сторону і надати клієнтам те, що вони просять. В цьому суть «Ви радите, вони вирішують», і це фундаментальний підхід, який ми використовуємо в нашій консалтинговій фірмі.

Орієнтація на результати

Останній принцип – «орієнтація на результати», що по суті означає, що всі дії повинні сприяти досягненню кінцевої мети.

Ключові відмінності між інформаційною безпекою та інформаційними технологіями:

Пріоритети

Інформаційні технології стежать за тим, що апаратне, програмне забезпечення та інші мережеві компоненти є працездатними.
Інформаційна безпека займається захистом даних і активів.

Відповідальність

Інформаційні технології відповідають за обладнання, програмне забезпечення та нові технології.
Інформаційна безпека відповідає за системні процеси і ризики, пов’язані з кінцевими користувачами.

Реалізація

Інформаційні технології реалізують контроль над обладнанням, програмним забезпеченням.
Інформаційна безпека визначає, які елементи управління для реалізації і тестує елементи управління, щоб переконатися, що вони працюють належним чином.

Відстеження загроз

Інформаційні технології постійно оновлюють і виправляють обладнання, програмне забезпечення та програми.
Служба інформаційної безпеки постійно оновлює інформацію про нові загрози і кібератаки, що виникають щодня.

Зниження ризиків

Інформаційні технології часто вимірюються за часом працездатності і часу відгуку.
Інформаційна безпека розставляє пріоритети планів дій для зниження ризику.

Підхід

Інформаційні технології йдуть підходу «Спочатку чиним».
Інформаційна безпека дотримується принципу «Спочатку захищаємо».

Сподіваємося, що ця стаття допомогла вам скласти чітке уявлення про відмінності між інформаційною безпекою та інформаційними технологіями і нюансах їх пріоритетів.