15 способів збільшити відвідування сайту за допомогою сучасних технологій SEO

Щодня відбувається близько 5-6 мільярдів пошукових запитів в Google. Щорічно на Google припадає 79% світового пошукового трафіку. З огляду на величезну кількість пошукового трафіку, який обробляє Google, бажано, щоб ви сконцентрували свої зусилля на оптимізації сайту свого бізнесу, щоб бути більш доступним для пошуку в Google. Це не означає, що більшість тактик SEO неефективні в інших пошукових системах.

Питання в тому, як ви забезпечите рейтинг вашого бізнесу в пошукових системах? За словами Андрія Ліпацева, старшого керівника Google, ключ до високого рейтингу лежить в використанні органичних посилань і високоякісного контенту. Найбільш ефективні методи SEO засновані на цих двох основних принципах.

Проблема в тому, що зі зміною алгоритмів пошукової системи і підвищенням їх ефективності з кожним днем, як не розгубити позиції та бути в топі?

Давайте розглянемо деякі з найбільш ефективних сучасних методів SEO, які можуть допомогти вам істотно розширити аудиторію..

15 способів збільшити відвідування сайту за допомогою сучасних технологій SEO

# 1. Провести SEO аудит

Замість того, щоб турбуватися про те, чому ваш сайт не генерує достатнього трафіку, чому б не провести аудит SEO. Це простий метод SEO, який ви повинні використовувати при оптимізації свого сайту. Зрештою, ви не можете щось виправити, не розуміючи, що зламано.

Є кілька аспектів, які ви повинні враховувати при проведенні аудиту SEO. Ось деякі питання, на які потрібно відповісти:

  • Чи всі ваші сторінки оптимізовані для релевантних ключових слів?
  • Оптимізована ваша структура URL для пошукових систем?
  • У вашого контенту є перелінковка?
  • Чи використовуєте ви значущі теги заголовка SEO і мета-опису?
  • У зображень прописані alt теги?
  • Ви можете використовувати такі інструменти, як SEMrush, щоб зробити цей процес набагато простіше для себе.

# 2. Зрозуміти потреби споживачів

Хоча це не може вважатися технікою SEO в традиційному сенсі, це, безумовно, важливий аспект. Ви не можете розраховувати на зростання своєї аудиторії без попереднього розуміння потреб ваших цільових клієнтів.

Вам необхідно усвідомити цінність, яку ви приносите своїм існуючим клієнтам, і те, що шукають інші потенційні клієнти. Ви повинні бути в змозі заповнити цю прогалину своїми пропозиціями. Кращий спосіб зробити це – отримати зворотній зв’язок від цільових клієнтів. Для цих цілей ви можете використовувати соціальні мережі, Google Analytics і розділ коментарів.

# 3. Адаптивність під мобільні

Згідно з даними за січень 2018 року, у всьому світі мобільне населення становить 3,7 мільярда користувачів. Станом на лютий 2017 року 49,7% всіх переглянутих веб-сторінок були на мобільних пристроях. За однією лише цифри, це ринок споживачів, який ваш бізнес просто не може дозволити собі ігнорувати..

Детально можна прочитати в статті Чому вам потрібен адаптивний дизайн сайту?

Ключем до розкриття їх потенціалу є використання іншого недооціненою технології SEO – мобільного оптимізації. Якщо ваші веб-сторінки не оптимізовані для перегляду на мобільних пристроях, ваша аудиторія буде зазнавати труднощів при навігації по сайту. Після певного моменту вони не будуть ухилятися від бажання піти і пошукають цікавлять послуги в іншому місці.

Рішення, таким чином, полягає в тому, щоб використати мобільний підхід. Замість того, щоб розробляти сторінки для робочого столу і оптимізувати їх для мобільних пристроїв, зробіть зворотне. Альтернативою може стати розробка мобільних застосувань для вашого бізнесу.

# 4. Використовуйте SEO оптимізовані цільові сторінки

Переваги добре продуманої цільової сторінки досить відомі. Ваші продажі і можливості залучення потенційних клієнтів збільшаться в рази. Фактично, чим більше контенту ви створюєте, тим більше трафіку ви будете залучати.

На жаль, це технологія SEO, про яку мало хто знає, і тому вона не застосовується. Більшість людей турбуються тільки про своїх домашніх сторінках, а не про будь-яких спеціальних цільових сторінках. Але оптимізуючи їх для SEO, ви зможете підвищити коефіцієнт конверсії.

# 5.Інфографіка

Люди мають тенденцію бути візуальними учнями. Ось чому останнім часом популярність інфографіки зростає. Вони дозволяють вам відображати складну інформацію в більш простому і зручному для форматі. Хоча це правда, що контент є ключем до створення аудиторії, це візуальна привабливість, яка приваблює аудиторію.

Ось чому ви повинні розглянути можливість створення інфографіки для публікації в своєму блозі і публікації на інших сайтах. Кращий спосіб зробити це – створити контент-пояснитель, такий як «5 способів зробити X» або «Кращі методи для X».

# 6. Оптимізуйте для RankBrain

Алгоритм Google RankBrain довів, що він змінює правила машинного навчання і рейтингу в пошукових системах. Він дуже здатний вимірювати, як люди реагують на результати пошуку, які вони знаходять на першій сторінці.

По суті, чим більше задоволені користувачі вашим контентом, тим вище ваш рейтинг в результатах пошуку. Отже, якщо ви хочете розширити свою аудиторію, вам слід зосередитися на оптимізації своїх веб-сторінок для RankBrain. Як техніка SEO, це старе, але все ж краще.

Хитрість тут в тому, щоб забезпечити високий органічний рейтинг кліків. Якщо ваші переходи по посиланнях почнуть падати, RankBrain опустить ваш сайт в кінець сторінки, як гарячу картоплю.

Як RankBrain інтерпритує UX сигнали

# 7. Підвищить швидкість вашого сайту

З огляду на швидкість завантаження сторінок тільки для мобільних пристроїв, завантаження веб-сторінок займає близько 15 секунд. На жаль, це погані новини для вашого бізнесу. 53% споживачів, як правило, залишають мобільну веб-сторінку, якщо завантаження займає більше 3 секунд.

Є кілька способів підвищити швидкість завантаження сторінки, наприклад, кешування в браузері і оптимізація зображень. Ви можете використовувати такі інструменти, як Google PageSpeed Tool, щоб аналізувати і покращувати свої веб-сторінки для підвищення продуктивності сайту.

# 8. Зосередьте свої зусилля на SEO ваших відео YouTube

Відео YouTube часто є одними з найбільш популярних результатів пошуку в Google набагато більше, ніж будь-які інші відео. Він отримує майже вдвічі менше запитів, ніж Google. Тому важливо зосередити свої зусилля на оптимізації контенту YouTube.

Від самих назначітельних речей, таких як назва відео, опис, мініатюри і довжина, всі вони впливають на SEO на YouTube. Все це робить ваш контент доступнішим для пошуку в Google. Це, в свою чергу, допоможе вам збільшити відвідуваність сайту для вашого бізнесу.

# 9. Використовуйте локальне SEO

97% клиентов используют Интернет для поиска местных предприятий, особенно в их окрестностях. Это показывает, насколько важно обновлять список локальных каталогов. Хотя это правда, что мы живем в эпоху цифровых технологий, многие люди по-прежнему предпочитают посещать обычные магазины.

Ви повинні оновити свої дані, адресу, контактну інформацію і робочий час на сторінці Google для бізнесу . Іншим аспектом місцевого SEO є забезпечення того, що ваш бізнес пов’язаний з правильними ключовими словами довгого хвоста. Наприклад, стоматологічна клініка має бути в числі перших ключових фраз, таких як “кращий стоматолог в місті N” або “краща стоматологічна клініка в місті N”. Не важливих речей.

# 10. Використання гостьових публікацій

Гостьова публікація – це технологія SEO, яку ви можете використовувати, щоб максимально використовувати можливості лідерів галузі. Це працює в обидві сторони. Ви можете залишати гостьові пости в інших блогах або розміщувати гостьові пости інших блогерів на своєму сайті. У будь-якому випадку, ви можете представити свій бізнес і контент нової аудиторії.

Розміщуючи повідомлення на інших сайтах, ви використовуєте метод «штовхання», доводячи свій контент до нової і великої потенційної аудиторії. Якщо їм сподобається ваш контент, вони можуть почати слідувати за вами.

З іншого боку, коли у вас є інші гостьові пости на вашому сайті, ви застосовуєте тактику “тягнути”. Ці блогери обов’язково рекламуватимуть свій контент на вашому сайті своїй аудиторії, яка відвідає вас. Якщо вам пощастить вони зупиняються достатньо довго, щоб перевірити ваш контент, і ви можете конвертувати їх постійні клієнти

# 11. Працюючи сторінки сайту

Звичайно, хороший спосіб розширити свою аудиторію – переконатися, що ви перебуваєте в «золотому трикутнику» результатів пошуку. Швидка і проста техніка SEO, яку ви можете використовувати для досягнення цієї мети, – це мати доступні для користувачів і пошукових роботів сторінки сайту. Проаналізувати биті посилання можна через search console Google.

Це важливо, адже ви ж хочете, щоб пошукові роботи заходили на вашу сторінку і розуміли, що на ній є. Ці сканери перевіряють, чи знаходиться ваш текст в читаємому форматі, розуміють ваш візуальний (за допомогою альтернативного тексту) і будь-який вбудований код, який там може бути.

Усе це допомагає їм краще індексувати ваші сторінки. Важливість наявності оптимізованого URL не можна недооцінювати. Тому що без цього будь-які інші ваші зусилля абсолютно не мають значення. Якщо веб-сканери не розуміють, що знаходиться на вашій сторінці, вони навряд чи оцінять вас вище в результатах пошуку.

# 12. Оптимізуйте контент під ключові слова

Це може здатися загальною і застарілою технікою SEO, але вона все ще актуальна сьогодні. Що змінилося, можливо, змінилося, так це орієнтація на ключові слова з довгим хвостом, а не на загальні, прості ключові слова.

Вам потрібно зрозуміти, що споживачі не просто вводять ключові слова, такі як «дантист» або «консультант», в свої пошукові запити. Замість цього вони використовують більш складні запити, такі як «Кращі консультанти з цифрового маркетингу поруч зі мною». Якщо ви серйозно ставитеся до розширення своєї аудиторії, вам потрібно почати включати такі довгі ключові слова в ваш сайт і контент.

# 13. Використовуйте переконливі заголовки і мето-описи

Это возвращает к тому, что ваш контент и сайт становятся более доступными и читаемыми поисковыми системами и поисковыми роботами. Использование правильных тегов заголовка для вашего контента является одной из частей этого. Они обеспечивают хорошую, согласованную структуру содержимого вашего сайта, делая их более доступными для поисковых систем.

Точно так же меткие описания alt и соответствующие метаданные помогают предоставить этим сканерам некоторый контекст для того, для чего предназначена ваша страница. Правильное мета-описание и соответствующие теги помогут вам занять более высокие позиции в поисковых системах.

# 14. Використовуйте внутрішні і зовнішні посилання

Як ми знаємо, посилання є головним фактором рейтингу, який пошуковій системи враховують при визначенні рейтингу в пошукових системах. Щоб досягти успіху в цьому аспекті вашої стратегії SEO, вам потрібно зосередитися на внутрішніх і зовнішніх посиланнях. В цьому відношенні, ви не можете ігнорувати будь-які биті посилання, тому регулярно перевіряйте свої старі пости з посиланнями на інші сайти. Раптом ви відправляєте людей в нікуди.

Ви можете спробувати використовувати в своїх постах посилання на веб-сайти з високим рейтингом домену. У той же час пошук зворотних посилань з таких сайтів також принесе користь вашому SEO. Крім того, вам слід подумати про те, щоб пов’язати свій контент з більш низьким рейтингом з вашими з більш високим рейтингом. Створення посилань додають вашому контенту додатковий поштовх, який необхідний для залучення більшого числа читачів.

Ще один лайфхак, я рекомендую пошукати в Інтернеті будь-які биті посилання на ваш сайт, а також на ваших конкурентів. Якщо контекст має відношення до вашого бізнесу, вам слід звернутися до власників цих сайтів і попросити їх замінити будь-які недійсні посилання вашими ресурсами

# 15. Використовуйте модель розгалуження контенту

Якщо ви покладаєтеся на окремі пости в блозі для поліпшення свого рейтингу в результатах пошуку, ви можете внести в цю стратегію трохи свіжих ноток. У той час як окремі сторінки можуть іноді давати хороші результати в результатах пошуку, тут є довга гра. Ви можете отримати більше віддачі від свого контенту, якщо ви виберете розгалуження постів як оптимальну контентную стратегію.

Це ще один метод, який прихований від багатьох компаній. У такій ви використовуєте один свій великий пост контенту в якості цільової сторінки для людей, які приходять з пошукових систем. Ви можете і повинні подати посилання на свої минулі посилання на свої минулі пости, суміжні поточній темі, а також не нехтувати посиланнями на інші сайти з цікавим контентом по темі.

Якщо ви хочете, щоб ваш бізнес процвітав і розширив аудиторію, ви повинні зробити все можливе, щоб зайняти своє місце в цьому регіоні. Але тільки за допомогою найефективніших і сучасних методів SEO ви можете досягти цього. Сподіваємося, що цей список порад допоможе вам досягти цих цілей