5 факторів, які можуть зруйнувати ваш рейтинг в Google

На даний момент більшість компаній розуміють, який вплив просування сайту в Google може надати на їх бізнес. Хороший рейтинг в Google означає трафік на ваш сайт і потенційних нових клієнтів для вашого бізнесу. Можливість займати перші місця на першій сторінці за певними пошуковими запитами і ключові слова може залучити значний і цілеспрямований трафік на сайт вашої компанії. Насправді, деякі ключові слова настільки цінні, що компанії платять шалені суми тільки за один клік з контекстною рекламою.

Хоча для правильного ранжирування за цільовими ключовими словами необхідно виконати безліч дій, все це можна з легкістю перекреслити, якщо у вас занадто багато «червоних прапорців». Навіть авторитетний веб-сайт з десятками тисяч бюджету, вкладених в контент і маркетинг, може бути оштрафований за наявності одного або декількох, здавалося б незначних, негативних чинників, незалежно від того, що було зроблено правильно.

Щоб не втратити час, гроші і зусилля, які ви вклали в свій сайт, стежте за цими небезпечними моментами і виправте все, що ви знайдете з нашого списку, як можна швидше.

5 факторов, которые могут разрушить ваш рейтинг в Google

1. Неякісні посилання

В даний час практично не зустрічається, але колись дуже популярна техніка цифрового маркетингу включала в себе накопичення посилань з безлічі не дуже авторитетних джерел. Один із способів полягав в тому, щоб просто заспаміть величезна кількість веб-сайтів своїми посиланнями, часто «обмінними» в якості стимулу. Іншими словами, кожен сайт буде посилатися на інший. Хоча це працювало деякий час, це було проблематично по ряду причин. По-перше, сайти, які були пов’язані один з одним, рідко мали якесь відношення один до одного, що робило цінність посилання для трафіку сайту в кращому випадку незначної. Інша проблема з цим методом (коли він працював) полягала в тому, що веб-сайти, які займалися цим типом практики, мали б хороший рейтинг за ключовими словами, а не ресурси з високоякісним і релевантним контентом, які вирішили не брати участь в цьому типі поведінки .

Це було погано для користувачів, тому що кращий контент в Інтернеті ховали сайти, які знайшли і використовували цю лазівку в алгоритмі Google. Це також було погано для Google, так як їх репутація надійного місця для пошуку контенту була під загрозою. Google зробив агресивні кроки, щоб виправити це, тому їх поновлення Penguin призначені для покарання за погані посилання і винагороди за хороший контент. Сьогодні та ж сама тактика побудови посилань може привести до того, що Google позначить ваш веб-сайт спамние, що призведе до суворого штрафу і вильоту з індексу.

І не думайте, що якщо ця тактика непопулярна, то вашому сайту вона не загрожує. Багато “розкрутка сайту за дві копійки” сеошникі досі розміщують посилання на сайти своїх клієнтів на китайських форумах дивною тематики. Навряд чи вашого ресурсу будуть корисні такі беклінки.

2. Використання тега < noindex >

Іноді бувають випадки, коли веб-сторінки не має сенсу індексувати. Проте, ці причини, як правило, нечисленні, і їх краще залишити експертам по SEO. Однак можна випадково налаштувати деякі або всі ваші сторінки як «noindex», що по суті є інструкцією для Google не індексувати їх. Налаштування сторінок як noindex явно вплине на ці конкретні сторінки, але також може поставити червоний прапорець на всьому сайті. Деякі платформи, такі як WordPress, дають можливість вмикати або вимикати цю функцію. Обов’язково проведіть експертну перевірку, щоб переконатися, що жодна веб-сторінка не була випадково встановлена ​​на noindex. Якщо ви використовуєте свою власну платформу, переконайтеся, що розробники знають, що noindex не включений ні для однієї з ваших веб-сторінок. Ця директива також може знаходитися у файлі robots.txt і виглядати як “Disallow: /”.

3. Занадто багато «битих посилань»

«Битий посилання» – це така, яка не веде на сторінку в реальному часі. Це може відбуватися з різних причин: від помилки в URL-адресу до переміщеної сторінки або навіть всього сайту, який більше не працює і не активний. Безвідносно причини Google враховує сайти, у яких є биті посилання на їх сторінках. Якщо у вас їх надлишок, це може вказувати Google на те, що ваш сайт не докладає достатніх зусиль для перевірки, і це може привести до червоного прапору і довгострокового покаранню сайту в цілому.

Також важливо продовжувати аудит вашого сайту, навіть після того, як ви подбали про непрацюючих посиланнях. Оскільки сторінки весь час видаляються, додаються і переміщаються, посилання, які працювали під час попереднього аудиту, можуть не вже працювати через місяць. Перевіряючи ваш ресурс на наявність битих посилань через регулярні проміжки часу, ви уникнете штрафу Google.

4. Фарш із ключових слів

Ще на початку 2000-х років звичайною практикою було «наповнювати» сторінки якомога більшою кількістю ключових слів, часто в збиток сенсу та актуальності для читача. Як і проблема з неякісною посиланням, про яку згадувалося раніше, ця практика зробила подвійний вплив, зменшивши призначений для користувача досвід, помістивши низькоякісні веб-сайти у верхній частині пошукових сторінок, одночасно завдаючи шкоди репутації Google. В результаті оновлення Penguin стали все краще і краще визначати законно розміщені ключові слова в порівнянні з ключовими словами, які були «нафаршировані». Ви можете уникнути цього, просто публікуючи унікальний, цікавий, легко читається контент, в якому ключові словаорганічно і доречно вживаються за змістом.

5. Низька швидкість сайту

Один з найшвидших і надійних способів зробити так, щоб Google позначив ваш сайт червоним, – це повільна швидкість завантаження. Фактично, кожна секунда, яку сторінка витрачає на завантаження, варто трафіку і конверсій. Щоб запобігти повільну швидкість роботи сайту, важливо мати надійний хостинг, який зможе обробляти обсяг трафіку, який ваш сайт отримує навіть в години максимального напливу відвідувачів.

Це всього лише кілька прикладів того, як Google може помітити ваш сайт червоним. Один з кращих способів уникнути цієї проблеми – провести ретельний аудит веб-сайту, найнявши SEO фахівців. Важливо захистити інвестиції, вкладені в ваш сайт, тому стежте за будь-якими ознаками того, що Google карає ваш сайт, і прийміть активні заходи, щоб виправити ситуацію якомога швидше.