6 кроків по підготовці вашого сайту для голосового пошуку

Коли Google вперше представив додаток для голосового пошуку для iPhone в 2008 році, він був далеко не бездоганним. З роками цей додаток став більш точним і навіть людяним.

Люди чекають негайну відповідь, коли шукають щось в інтернеті. Незважаючи на те, що вводити питання в рядку пошуку дуже швидко, просто поговорити зі своїм гаджетом та отримати аналогічні результати ще швидше. Як правило, людина може набрати близько сорока слів за хвилину, а говорити приблизно сто п’ятдесят слів за хвилину.

Щоб здійснити голосовий пошук, ви можете викликати помічника свого смартфона, наприклад Google assistant або Siri. Вам потрібно буде натиснути на значок мікрофона в правій частині панелі пошуку Google. Потім вам буде запропоновано озвучити питання, і ви переглянете очікувані результати після подачі запиту.

Якщо ви власник бізнесу, саме час, щоб почати розгляд методів оптимізації вашого сайту для голосового пошуку. Ми хочемо вам розповісти про способи, як оптимізувати ваш сайт для голосового пошуку в 2019 році.

6 кроків по підготовці вашого сайту для голосового пошуку

# 1. Підбір та аналіз ключових слів

Ключові слова завжди були життєво важливі для пошукової оптимізації. Але голосові ключові слова зазвичай не схожі на ті, які ми пишемо. Щоб зрозуміти, чому це так, подумайте про те, як ви можете задати запит Google при введенні тексту. Якщо ви хочете дізнатися про час роботи магазину, ми пишемо “час відкриття [назва магазину]”. Але з розмовою, природніше заявити: “Siri, коли відкриється [назва магазину]?”

Довгі ключові фрази є одним з необхідних елементів оптимізації для голосового пошуку. Ви можете задати собі таке запитання. Як я можу використовувати це для свого конкретного сайту? Спочатку вам потрібно подумати про пошукових фразах, за допомогою яких люди можуть запитати про ваш бізнес і потрапити на ваш сайт. Потім ви можете перетворити ці ключові слова в запити. І оптимізувати сторінки сайту з їх допомогою.

# 2. Створіть сторінку поширених запитань для вашого сайту.

Сторінка поширених запитань дозволить вам знайти додаткові ключові слова з довгим хвостом для вашого контенту. Задайте собі питання: про що вас регулярно запитують щодо послуг, продуктів або бізнесу? Ви, ймовірно, відповідали на всі ці питання багато разів раніше.

Але в цьому прикладі найбільш поширені питання дуже корисні. Це пов’язано з тим, що ці запити, до яких ви надзвичайно звикли, можуть привести до розпізнавання додаткових ключових слів з довгими хвостами, що відносяться до вашої ніші, на які ваш веб-сайт може потім спробувати відповісти. Питання і відповіді пропонують корисний контент.

Вам потрібно буде висловити питання від першої особи, а потім дати короткі повчальні відповіді.

# 3. Поліпшите ваше локальне SEO

Численні запити голосового пошуку призначені для областей, які користувачі прагнуть відвідати. Це може бути конкретне питання, де піцерії в [назва вашого міста]? У цій ситуації ідеальна ключова фраза, яку варто поліпшити, це піцерії в [назва вашого міста]. Але якщо хтось вставить щось більш неточне, наприклад, піцерії поруч зі мною, Google негайно відстежить місцезнаходження дослідника і зробить пропозиції за відповідними довколишніх районах.

«Поруч зі мною» – це загальне ключове слово, і його потрібно згадати в будь-який час, коли два слова доступні. Алгоритм голосового пошуку для Google перейде до бізнес записів Google, де необхідно зареєструвати і зробити доступним позначення вашого бренду. Переконайтеся, що ви налаштували свій бізнес-профіль в Google з вашою назвою, номером телефону або адресою електронної пошти. Коли ви зробите цю інформацію доступною, ви будете допомагати в ранжируванні вашого сайту з Google в сфері локального пошуку.

# 4. Поліпшите мобільну версію сайту

Більше половини пошукових запитів матеріалізуються за допомогою мобільних гаджетів і 20% з них – це голосовий пошук. Таким чином, істотне поліпшення мобільної версії сайту має життєво важливе значення для обліку можливості голосового пошуку. Є кілька основних принципів, які вам необхідно враховувати, щоб домогтися відповідного поліпшення в мобільних пристроях. це

  • Всі ресурси вашого сайту повинні бути доступні для сканування.
  • Будьте гіперлокальни з заголовками і мета-описами – місто, район вулиця.
  • Переконайтеся, що ваш сайт адаптивен і коректно відображається на мобільних пристроях.

# 5. Пришвидшіть час завантаження сторінки вашого сайту

Час завантаження сторінки вашого мобільного сайту має велике значення. Стандартна сторінка результатів пошуку за допомогою голосу повинна завантажуватися практично вдвічі швидше сторінки веб-сайту. Google також включає в себе швидкість сторінки в якості одного з показників рейтингу. Швидкість зазвичай краще.

# 6. Створіть цікавий контент навколо довгохвостих ключових слів.

Люди, які використовують голосовий пошук, розмовляють природним чином при виконанні веб-пошуку. Вони спілкуються з тим, що виглядає як друг (так, зі своїм асистентом в телефоні). Велика частина голосового пошуку більш обширна в порівнянні з текстовими опціями. Це називається ключовими словами з довгими хвостами, і вам потрібно виділити їх на своєму сайті, щоб зайняти високе місце в питаннях голосового пошуку. На щастя для вас, ця процедура не повинна бути початком глобальної модернізації вашого контенту. Кілька простих змін у вашому контент-плані – все, що вам потрібно, щоб побачити поліпшення позицій мобільного голосового пошуку на вашому сайті.

Першим етапом для цього є створення заголовка повідомлення в блозі для ключового слова з низькою торговою метою. Як правило, п’ять-вісім слів в довжину і шукають люди, які не планують активно купувати. Націлювання цих довгохвостих ключових слів – чудовий спосіб розкрити ваш бренд людям, які знаходяться у фазі прийняття рішення в воронці покупок.