9 причин використовувати посилання Nofollow для просування сайту
Ви кривитесь, коли бачите, що «SEO» і «nofollow» використовуються в одному реченні? Якщо ви знаєте, що таке посилання nofollow, ви можете подумати, що вони абсолютно марні в просуванні сайту. Ви можете навіть не сприймати їх настільки, щоб повністю уникати і ніколи не використовувати їх самостійно, навіть для того, щоб ділитися чужим контентом з іншими.
Але це не правильно!
Чи справді зворотні посилання nofollow дійсно погані? І так і ні! Відповідь буде залежати від того, кого ви питаєте. Звичайно, у них є свої небажані риси, але було б несправедливо і нерозумно ігнорувати позитивні.
SEO пройшов великий шлях, і необхідно ретельно розуміти і аналізувати старі і нові тактики оптимізації, щоб відокремити хороші від поганих. У цьому пості ми розповімо про те, як зворотні посилання nofollow можуть бути корисні для вашого SEO та з інших точок зору.
Що таке посилання Nofollow?
Посилання є невід’ємним фактором в алгоритмі рейтингу Google. Їх можна порівняти з голосуванням: посилання на сайт означає, що хтось ручається за його якість. Однак, якщо ви не хочете голосувати за нього, ви можете додати атрибут rel = nofollow в HTML-код посилання. Отже, посилання nofollow – це посилання, що не поручається за сайт, на який вона вказує, і не передає вага на нього.
У 2005 році була введена концепція посилань nofollow для боротьби зі посилальним спамом. Він допоміг Google побачити різницю між звичайними і платними посиланнями. Це також служило захистом для сайтів від інших, які створювали неприродні зворотні посилання або використовували нерелевантні анкорний тексти. Навіть сьогодні цей атрибут все ще широко використовується через страх перед веб-спамом і тією шкодою, якої він може завдати рейтингу Google.
Нижче наведені дев’ять причин, за якими ви повинні використовувати зворотні посилання nofollow для SEO.
# 1. Посилання Nofollow допомагають Google розуміти і довіряти вам
Хочете причину турбуватися про посилання nofollow? Ось хороший приклад: вони як і раніше передають інформацію про ваш сайт в Google, навіть якщо вони не дозволяють Google сканувати його. Ця інформація знаходиться в тексті посилання.
Посилання nofollow може як і раніше повідомляти Google про зміст посилання, що дає вашій сайту невеликої авторитет в цьому питанні. Рекламні посилання часто бувають порожніми, але їх наявності досить, щоб бути корисним для вашого сайту через це факту. Він спонукає Google надати вам кредит довіри, який ви заслуговуєте, і не ставитися до ваших зворотним посиланням як до неприродним, що також зміцнює довіру між Google і вами.
# 2. Nofollow посилання надають популярність
Посилання грають важливу роль в підвищенні та поширенні інформації про ваш бренд серед користувачів. Це в значній мірі те, що таке лінкбілдінг: форма мережевого спілкування. Посилання діють як міст між користувачами і продуктами або послугами. Не кажучи вже про те, як посилання можуть збільшити трафік, надати додаткову інформацію і підкріпити затвердження доказами.
У зв’язку з цим навіть nofollow зворотні посилання знадобляться. Впізнаваність бренду досягається за допомогою посилань, які бачать і відстежують користувачі, а не тільки пошукові системи. Наприклад, люди посилаються на всі види цінного контенту з Facebook і Twitter, і їх передплатники можуть переходити по цих посиланнях, навіть не читаючи пости в соціальних мережах. І навіть якщо вони не натиснуть відразу, вони все одно можуть повернутися і перевірити сторінку ще раз.
# 3. Посилання Nofollow неоціненні в локальному SEO
Вони можуть не пропонувати стільки переваг, скільки посилання dofollow, але вони, безумовно, мають значення. Один зі способів додати більше ненав’язливості згадки і зробити його більш корисним для вашого бренду – це перетворити його в зворотне посилання nofollow.
Це особливо ефективно, коли ви оптимізуєте свій сайт для локального пошуку. Локальне просування сайту цікаво, тому що мета пошуку користувача завжди більш чітко визначена, ніж при звичайному пошуку. Коли ви показуєте користувачам посилання, швидше за все, вони вже мотивовані, щоб натиснути на неї.
Зокрема, цитати в каталогах компаній (які складаються з назви вашої компанії, адреси та номера телефону) самі по собі є стимулом для місцевого SEO, але вони працюють навіть краще, коли до них в комплекті йде посилання на ваш сайт.
# 4. Краще посилання Nofollow, ніж відсутність посилання
Згадка вашого сайту чи бренду з посиланням nofollow краще, ніж згадка без неї (і, звичайно, краще, ніж взагалі нічого). Посилання відкривають можливості для зв’язку з вашою цільовою аудиторією. Посилання nofollow ще більш цінна, якщо вона веде до вас з авторитетного веб-сайту з великою аудиторією. Це може навіть мати значення між успіхом і провалом ваших бізнес-цілей.
Зворотні посилання в потрібний час, в потрібному місці – це джерело трафіку і впізнаваності бренду, а також можливості розширення вашої онлайн-мережі і зв’язку з вашою аудиторією. Коротше кажучи, зворотні посилання є потужним ресурсом у генерації лідів. Потенційним клієнтам все одно, чи є посилання dofollow або nofollow; вони тільки хочуть, щоб ви відповідали їхнім очікуванням і потребам.
# 5. Показники, на які впливають посилання Nofollow
Метрики Google – не єдині, які ви повинні використовувати. Є й інші метрики, такі як Domain Authority і Alexa Rank , які дійсно можуть допомогти вам з SEO . Ці «неофіційні» показники призначені для оцінки потенціалу вашого сайту в Google, і вони також покладаються на ваші зворотні посилання nofollow.
Створення зворотних посилань nofollow необхідно для ефективного нарощування «неофіційних» SEO-метрик. Звичайно, необхідно вивчити, що насправді означає кожен показник, перш ніж включати його в свою кампанію просування сайту.
# 6. Зворотні посилання Nofollow є природними
Гугл диктує правила інтернету. Саме йому підпорядковується алгоритм робота, коли їм потрібно створити свій бренд або запустити успішну SEO-кампанію. Одне з правил, встановлених онлайн-титаном, – мати природний профіль посилань, тобто такий, який має зворотні посилання як dofollow, так і nofollow. Веб-сайти, які намагаються створювати посилання і створювати тільки зворотні посилання, можуть втратити свій рейтинг.
Зосередження уваги лише на посиланнях dofollow приверне увагу Google, і не найкращим чином. Ось чому важливо підтримувати здоровий баланс, щоб ваша онлайн-стратегія приносила плоди.
Змішаний профіль посилань dofollow і nofollow ясно показує, що ви реальні, ваші зусилля реальні, і ви граєте в гру SEO чесно і прозоро.
# 7. Посилання Nofollow можуть передавати вагу опосередковано
Вага посилань – це термін, який експерти SEO добре знають. Це відноситься до числового значенняя, яке зворотнє посилання додає до загального показника авторитету сайту. Однак, коли посилання позначене як rel = nofollow, воно не зможе передати вагу на ваш сайт. Чи означає це, що посилання nofollow абсолютно не можуть дати вам вагу ні за яких обставин?
Насправді це не так, і вони можуть.
Це правда, що посилання nofollow не передають вагу безпосередньо. Однак давайте не будемо забувати про основну мету посилань: дозволити користувачам переміщатися між сайтами. Якщо хтось заходить на ваш сайт і йому подобається ваш контент, він може посилатися на нього зі свого власного сайту або соціальної мережі! І це може бути навіть посилання dofollow, яку ви хочете.
Створення зворотного посилання nofollow можна порівняти з посадкою насіння, які в кінцевому підсумку принесуть плоди. Посилання Nofollow, особливо якщо вони приходять з авторитетних веб-сайтів, можуть відкрити шлях, повний переваг для вашого бренду.
# 8. Трафік з Nofollow посилань не перестає бути трафіком
Напрямок більшої кількості трафіку на веб-сайти є однією з основних цілей SEO. Побудова посилань, хоча вона зазвичай піднімається разом з SEO в одному і тому ж контексті, призводить в основному до створення можливостей для взаємодії з аудиторією. Це працює так:
Посилання > Трафік > Залучення > Прибуток
Таким чином, посилання nofollow можуть бути навіть більш корисними, ніж посилання dofollow. А так як призначений для користувача досвід має значення для Google, вони можуть в кінцевому підсумку поліпшити ваш рейтинг в пошукових системах.
# 9. Інші переваги зворотних посилань Nofollow
Нарешті, на додаток до того, що було згадано вище, ви повинні взяти до уваги наступні моменти.
Коли справа доходить до зворотних посилань nofollow, найважливіше – це не ключові слова в околоссилочним тексті і навіть не позиції в пошукових системах. Основне завдання посилання – змусити користувачів натискати на неї. Посилання nofollow, яка стимулює дослідження і переконує людей відвідати ваш сайт безпосередньо, краще, ніж посилання dofollow, яка цього не робить.
Згадка вашого бренду на засланні nofollow дуже допомагає. Це може підвищити ваш статус авторитету, а також зміцнити вашу присутність в Інтернеті, заохочуючи пошук по вашому бренду.
Журналісти і впливові особи часто присутні на сайтах, які надають тільки посилання nofollow (такі як соціальні мережі). Все в порядку: сторінки цих людей збирають велику аудиторію і потенційно можуть бути джерелом трафіку. Навіть одна зворотнє посилання nofollow в потрібному місці і в правильному контексті може бути величезною перемогою.
Точно так же, якщо частина вашого контенту поширюється в соцмережах, використовуючи тільки посилання, але ваш сайт може навіть отримати висвітлення в ЗМІ.
Відмітка хоча б одного з цих пунктів означає успіх вашої стратегії SEO і робить ваш бренд більш авторитетним. Мета для всіх з них!
Підводячи підсумок, можна сказати, що побудова посилань зазвичай пов’язана зі створенням реферального трафіку. Природно, зворотні посилання, які ви заробили, виявилися найціннішими. Зворотні посилання Nofollow зовсім не даремні, навпаки, вони повинні бути частиною вашої стратегії SEO.
Прагніть створювати посилання з авторитетних джерел і уникайте створення недоречних зворотних посилань з неякісних сайтів, і ваш SEO буде в порядку.