Чи важливий UX коли мова заходить про SEO?

UX (досвід користувача) може бути не першим, що спадає на думку, коли ви думаєте про SEO. Але разом вони є виграшною комбінацією. Використовуючи користувальницький досвід в SEO стратегії, ви можете вбити двох зайців одним пострілом.

Багато хто помилково вважає, що SEO просування сайту обмежується підвищенням релевантності вашого сайту за допомогою тегів заголовків, мета-тегів і альт-тегів. Якщо ви думаєте так само, то ви заганяєте себе в рамки. Хоча правильно прописані значення тегів допомагають Google зрозуміти зміст вашого сайту, пошукова система використовує понад 200 факторів ранжирування для оцінки рейтингу SERP.

Важен ли UX когда речь заходит о SEO?

Важливість користувацького досвіду в SEO

Google запускає нові алгоритми і регулярно оновлює їх, щоб поліпшити якість результатів пошуку та дати користувачам те, що вони хочуть (не завжди у нього це виходить ідеально, але що ж поробиш). Вбити весь веб-спам неможливо, тому що завжди буде спосіб маніпулювати алгоритмом. Google використовує дані про поведінку користувачів для поліпшення результатів пошуку. Зрозуміло, що Google дивиться на поведінку користувачів і використовує його в якості одного з ключових чинників при оцінці рейтингу сайту.

Чому ви повинні зосередитися на користувацькому досвіді для підвищення SEO рейтингу

Коли ви вперше запускаєте SEO-кампанію, перше, що ви повинні проаналізувати, це UX вашого сайту. Краще отримувати більше органічного трафіку, впроваджуючи зміни на сторінці і за її межами, які забезпечують більш позитивний досвід для ваших користувачів.

Зрештою, просто додавати теги і ключові слова буде безглуздо, якщо користувачі не зможуть зрозуміти або взаємодіяти з інтерфейсом вашого сайту. Вся справа в створенні онлайн-атмосфери, яка враховує інтереси ваших відвідувачів і перетворює їх в клієнтів. Веб-сайти повинні бути чуйними, інтуїтивно зрозумілими і привабливими для залучення користувачів.

Що таке користувацький досвід (UX)?

UX, – це термін, який охоплює весь спектр функцій веб-сайту, від простоти використання до взаємодії з користувачем і візуальної привабливості. UX фіксує всі поведінкові і психологічні аспекти взаємодії користувачів з веб-сторінками. Призначений для користувача досвід на сайті безпосередньо відображає поведінку відвідувачів. Коли UX зроблений на совість, ви можете очікувати більше залученості та взаємодії з користувачем. Поганий UX, безсумнівно, призведе до поганого SEO і навпаки. UX має чотири ключові елементи:

  • Зручність використання – Чи легко дослідити і виконати завдання?
  • Цінність – Чи надає веб-сайт цінність для своїх користувачів? Публікує він цінну інформацію, яка потрібна або затребувана користувачами?
  • Переконливість – переконує чи веб-сайт відвідувачів використовувати товари або послуги?
  • Привабливість – інтерфейс привабливий і візуально приємний?

Створення інтерфейсу, що об’єднує всі ці елементи, створить позитивний досвід перегляду сайту, який позитивно вплине на поведінку вашого користувача, а також поліпшить SEO. Таким чином, користувачі будуть любити відвідувати ваш сайт знову і знову, щоб дізнатися більше. Оскільки UX так сильно впливає на поведінку користувачів, Google використовує його як чіткий сигнал про те, що веб-сайт цінний для його користувачів.

Вимірювання UX сайту

Як можна кількісно виміряти ці елементи для вашого сайту. Це може бути складно, як вимір вашої рентабельності, але є кілька аналітичних інструментів, які можна використовувати для вимірювання вашого UX. Поведінка користувача можна порахувати за такими параметрами:

Всередині сайту

  • Середній час на сайті – середній час, який відвідувач проводить на вашому сайті.
  • Показник відмов – відсоток відвідувачів, які залишають менше, ніж за 30 секунд.
  • Перегляди сторінок – кількість сторінок, які відвідувач переглядає.
  • Коефіцієнт виходу – відсоток відвідувачів, які залишають ваш сайт після перегляду конкретної сторінки.

На сторинці видачі

  • Pogo sticking – дія, при якій користувач переміщається назад і вперед зі сторінки результатів пошуку і сайтів призначення результатів пошуку.
  • Рейтинг кліків – відношення кількості відвідувачів сайту, які прийшли після натискання на посилання, до загальної кількості користувачів.
  • Час затримки – тривалість часу між моментом, коли користувач натискає на результат пошуку і повертається на сторінку результатів пошуку.

Рейтинг кліків (CTR), час очікування і Pogo sticking часто використовуються Google для оцінки якості веб-сайту по конкретному пошуковому запиту. Параметри аналітики не збігаються з факторами ранжування, але вони тісно взаємопов’язані. Низький показник відмов і середній час на сайті показують, що користувачі взаємодіють з контентом. Комбінація CTR і часу затримки – це те, чим дуже важко маніпулювати, тому Google може довіряти цим параметрам для оцінки поведінки користувача.

Кроки, щоб поліпшити UX

Отже, що ви можете зробити, щоб поліпшити загальне сприйняття сайту? Пам’ятайте про всі елементи і постійно виймайте задоволення, займаючись контентом. Вам дійсно потрібно зосередитися тільки на тих діях, які відповідають принципам UX.

Наприклад, оптимізуйте заголовки і назви меню, створіть зрозумілі панелі навігації та надайте виразні і цікаві описи продуктів. Переконайтеся, що ви додаєте чіткий заклик до дії, що привертає користувачів.

Кілька швидких рад, щоб змусити SEO та UX успішно взаємодіяти:

Оптімізіруйте заголовки веб-сторінок, щоб полегшити пошук контенту як для користувачів, так і для пошукових систем. Це вирішить подвійне завдання поліпшення користувацького досвіду і SEO.

Переконайтеся, що на вашому сайті легко орієнтуватися. Це не тільки поліпшить якість перегляду сайту, але і підвищить ваш рейтинг в пошуку.

Підвищіть швидкість свого сайту, видаливши непотрібні елементи сайту, оптимізуючи зображення і використовуючи інші методи оптимізації швидкості. Швидкість сайту – важливий фактор ранжування пошуку і один з ключових елементів, що визначають зручність перегляду сайту.

Оптимізуйте свій сайт для зручного перегляду на мобільних пристроях. Забезпечення мобільності вашого сайту не тільки поліпшить UX вашого сайту, але і приверне більше відвідувачів на ваш сайт, так як багато людей користуються інтернетом за допомогою мобільних пристроїв.

Призначений для користувача досвід і SEO мають багато спільних елементів, і поліпшення одного автоматично покращує інший. UX є важливою частиною SEO і не повинен ігноруватися.