Чому ваші дані аналітики неточні, і як це виправити

Якщо ви використовуєте звіти Google Analytics і Adwords, щоб відстежувати ефективність своїх оголошень і відвідування сайту, щоб допомогти оптимізувати ставки і підвищити конверсію – це добре!

Тим не менш, ви можете побачити невелике розходження в ваших даних. Крім очевидної плутанини, це змушує задуматися, чи правильно ви виконуєте відстеження. Є багато факторів, які впливають на послідовність і точність цих звітів, і не всі з них знаходяться під нашим контролем.

Однак, якщо ви трохи краще зрозумієте, що означають ці звіти, ви зможете отримати більш чітке уявлення про вашу аналітиці.

Отже, давайте подивимося, що заважає вам точно відстежувати ваші дані, і що ви можете зробити прямо зараз, щоб підвищити точність і актуальність ваших звітів:

Почему ваши данные аналитики неточны, и как это исправить

# 1. Відсутність відстежування

Якщо ви не відстежуєте дані, дані не будуть працювати на вас.

Щоб переконатися, що у вас є правильні звіти, перше, що вам потрібно зробити, це налаштувати точне відстеження. наприклад:

Замінити адресу електронної пошти на контактну форму

Коли відвідувач зв’язується з вами за адресою електронної пошти, вказаною на вашому сайті, ви втрачаєте можливість відстежувати це взаємодія.

Щоб відстежити всі контакти, які виходять з вашого веб-сайту, замініть всю пряму електронну пошту (наприклад, вказавши адресу електронної пошти) на контактну форму. Це дозволить вам привласнити значення дії.

Наявність форми на сторінці контактів на вашому сайті в якості основного CTA є відмінним початком. Вам також необхідно провести аудит свого веб-сайту, щоб переконатися, що всі адреси електронної пошти, перелічені в інших місцях, замінені відслідковується формою або CTA, який посилається на сторінку форми.

Використовувати відстеження дзвінків на сайті

Загальновідомо, що відстежувати конверсії за телефонним дзвінком складно, тому що вони не відбуваються онлайн.

Існують сторонні служби відстеження викликів, але зібрана інформація недостатньо детальна, щоб пропонувати інформацію на рівні ключових слів.

Звичайно, ви можете просто запитати абонентів, як вони дізналися про ваш бізнес, але ручне відстеження схильний до помилок. Не кажучи вже про те, що хтось із ваших співробітників повинен вручну ввести цю інформацію в базу даних для подальшого використання.

На щастя, Google прийшов на допомогу – по крайней мере, для користувачів AdWords. Його функція відстеження викликів на веб-сайті динамічно замінює номер телефону на вашому веб-сайті для трафіку, який надходить від реклами AdWords.

Незважаючи на те, що він не повідомляє про дзвінки з інших джерел, він є цінним інструментом для активних користувачів AdWords. Крім того, номер телефону дійсний протягом 6 місяців. Таким чином, ви можете відстежувати конверсію за більш тривалий період часу і отримувати точнішу картину коефіцієнта конверсії.

Налаштування відстеження викликів AdWords

Google також пропонує рекламодавцям можливість телефонувати за номером, щоб вони включали номери телефонів в свої оголошення. Тоді клієнти можуть просто торкнутися і зателефонувати прямо зі своїх смартфонів.

За допомогою цієї функції ви зможете відслідковувати ефективність реклами, спостерігаючи, як багато людей зв’язуються з вами за цим номером. Це відмінний показник ефективності ваших оголошень.

Ця функція особливо підходить для постачальників послуг в «невідкладної» галузі, наприклад, слюсаря, сантехніка, юриста DUI і т. Д. Однак вона може виявитися марною, якщо вам потрібно, щоб клієнти відвідали ваш веб-сайт перед тим, як увійти в контакт .

Відстежуйте події електронної комерції за допомогою Google Analytics

Багато рекламодавців не відслідковують свої події електронної комерції належним чином, щоб співвіднести дані про продажі з даними про використання веб-сайту, такими як сеанси, показник відмов, джерело трафіку і цільова сторінка.

Щоб відстежити всі події, які привели до конверсії, проведіть аудит і налаштуйте Google Analytics, а також переконайтеся, що ви використовуєте правильний сценарій для отримання точної інформації, яка вам корисна.

# 2. Розбіжності у звітах

Ви встановили аналітику і налаштували все, що хотіли – це плюс. Погана новина полягає в тому, що цифри з аналітики не збігаються з цифрами Adwords і даними з інших метрик.

Ось деякі причини цих невідповідностей, і що ви можете з ними зробити:

Сеанси аналітики і кліки AdWords не збігаються

Ви можете очікувати збігу кліків з AdWords і сеансів з Google Analytics, але це не завжди так.

Ці дві метрики насправді відстежують трохи різні речі.

Коротше кажучи, клік записується в той момент, коли хтось натискає на оголошення.

Крім того, майте на увазі, що клік є одноразовим подією, а сеанс відбувається протягом усього відвідування. Наприклад, якщо відвідувач натискає на оголошення один раз, і ще раз, не чекаючи завантаження сторінки, то буде розбіжність між кліками і сесіями.

Розбіжність між конверсіями і загальною вартістю конверсії

Звичайно, досить тривожно, коли конверсії в ваших даних Google Analytics (GA) не збігається із загальним значенням конверсії в AdWords.

Не хвилюйтеся, це просто тому, що вони розраховані по-іншому.

Якщо ви хочете, щоб ці дві метрики збігалися, ви можете просто налаштувати функцію автоматичного позначення тегом в AdWords, щоб дані про ваших переходи від GA відображалися в AdWords.

Точний метод, який ви використовуєте, не так важливий, як факт вимірювання загальної конверсії. Це ключовий показник ефективності всіх ваших ключових слів, оголошень і кампаній, що допомагає оптимізувати стратегію призначення ставок.

Неточне відстеження через перемикач шифрування SSL

Багато хостинг-провайдерів додали SSL-сертифікати, щоб запобігти кібератакам. Якщо настройка в Google Analytics не була оновлена, коли веб-сайт перейшов з HTTP на протокол HTTPS, виникнуть розбіжності в даних.

Щоб оновити настройки, увійдіть в панель управління Google Analytics і виберіть «Адміністрування»> «Властивості». Там ви можете змінити протокол в розділі Default URL.

Неточне відстеження, викликане такою міграцією протоколу, також може відбуватися, коли рекламодавець забуває оновити цільової URL оголошення, щоб він вказував на новий протокол HTTPS.

Незважаючи на те, що перенаправлення на стороні сервера відправить відвідувачів на потрібну сторінку, інформація буде втрачена під час перенаправлення і призведе до різних розбіжностей, таким як трафік, що приписується невірного джерела.

Є багато факторів, що впливають на точність звітності, і вона рідко буває точною на 100%. Однак ви можете здійснювати належне відстеження і погоджувати розбіжності. Тоді ви зможете краще зрозуміти свій трафік і поведінку відвідувачів, а також поліпшити продажі і конверсію.