Чому ви повинні ставитися до швидкості сайту серйозніше
Створення привабливого веб-сайту включає в себе безліч елементів, від шрифтів і зображень до інтерактивних функцій і закликів до дії. Тим не менш, багато маркетологів нехтують однією важливою деталлю: швидкістю сайту.
Швидкий час завантаження має важливе значення для гарного обслуговування клієнтів, і вони можуть навіть вплинути на ваш SEO. Чому час завантаження має значення, і як ви можете прискорити роботу свого сайту?
Чому час завантаження має значення?
Розробники давно беруть до уваги час завантаження при створенні веб-сайтів. Однак, оскільки споживачі швидко переключаються на мобільну середу, швидкість сайту перестає бути просто чимось абстрактним. Клієнти очікують, що сторінки будуть завантажуватися швидко на мобільних пристроях, а 46% вважають, що повільна швидкість сайту створює незручності при перегляді онлайн на своїх пристроях.
Довгий час завантаження представляє дві основні проблеми для маркетологів: по-перше, вони призводять до зниження залученості і відвертають відвідувача від знаходження на повільному сайті, включаючи здійснення покупки. Повільно завантажуються сторінки приносять менше доходу, ніж їх більш швидкі аналоги. Крім того, повільне час завантаження може викликати більш високий показник відмов: час завантаження, дорівнює одній секунді, яке збільшується до трьох секунд, може збільшити показник відмов на 32%. Якщо час завантаження становить 10 секунд, показник відмов зростає до 123%.
Як час завантаження може вплинути на SEO?
Немає сумнівів, що пошукові системи цінують швидкий час завантаження. Google та інші пошукові системи працюють для надання найбільш цінної інформації, що зазвичай означає, що сторінка з швидким завантаженням показується першої. Google, зокрема, був повідомив про цей факт; в минулому році повідомлялося, що на додаток до настільним сайтам буде розглядатися час завантаження мобільних сайтів. Пошуковий гігант заявив, що користувачам потрібна швидка актуальна інформація, будь то на мобільному або настільному комп’ютері.
Google фокусується на різних факторах при аналізі швидкості сайту. Початок рендеринга (коли сторінка починає матеріалізуватися), час візуального завершення (коли користувач вперше переглядає сторінку, навіть якщо вона ще не завершила завантаження), а також час до першого байта – всі ці характеристики Google враховує при призначенні рейтингу.
При такому тонкому підході маркетологи можуть задатися питанням, наскільки швидким повинен бути сайт, щоб привернути увагу Google. Хоча точний стандарт не може бути визначено, важливість швидкості сайту не може бути занижена. Дослідження Backlinko показало, що, в кінцевому рахунку, сторінки з повільною завантаженням мають набагато нижчий рейтинг, ніж сайти з швидким завантаженням.
Як швидко повинен завантажуватися сайт?
Більшість маркетологів знають, що швидкість сайту може впливати на пошукові рейтинги і конверсії, але наскільки швидко повинен завантажуватися сайт? Це залежить від безлічі факторів, включаючи тип сайту і швидкість з’єднання. Клієнти очікують прискорення завантаження, скажімо, по інтернет-з’єднання компанії, але можуть бути більш терплячими по 3G.
Тільки 27% користувачів будуть чекати три секунди, щоб веб-сайт матеріалізувався на мобільному телефоні. Тридцять два відсотки будуть чекати до шести секунд, але тільки 24% будуть чекати цілих шість секунд або більше.
Зрозуміло, що клієнти вимагають швидкого завантаження, але багато бренди не оптимізують свої сторінки. У різних галузях можна знайти веб-сайти, для повного завантаження яких потрібно п’ять або навіть шість секунд.
Як можна збільшити швидкість сайту?
При розробці веб-сайту кілька факторів можуть впливати на час завантаження, включаючи обробку коду, стиснення мультимедіа і кешування. На щастя, розробники мають в своєму розпорядженні достатньо інструментів для підвищення швидкості, в тому числі Google PageSpeed Insights. Цей інструмент дозволяє вам відзначати потенційні проблеми, тестувати сторінки і переглядати рекомендації щодо підвищення продуктивності.
Якщо ви публікуєте велику кількість контенту, може допомогти інструмент AMP від Google або миттєві статті Facebook. Ці платформи допомагають збільшити час завантаження, розміщуючи частину контенту для вас.
Пам’ятайте, що створення швидкого сайту може зайняти час. Однак навіть невеликі коректування можуть вплинути на сприйняття споживачем. Фактично, дослідження Google показало, що користувачі починають бачити різницю в часі затримки між 100 і 300 мілісекундами. Ці поступові зміни складаються, і це означає, що якщо ви хочете поліпшити продуктивність сайту, саме час почати.