Оновлення Google BERT – що це значить? Правда і міфи

Google викотив новий основний алгоритм BERT, який вважається дуже потрібним корисним і важливим (це насправді так) за останні п’ять років. За словами очевидців, алгоритм торкнеться 10% пошукових запитів (насправді їх може бути більше). Це ті самі улюблені всіма нами запити з довгими хвостами, в яких вкрай важливо в якому місці стоять прийменники і союзи.

Пам’ятаєш, анонімус, як ти писав в гуглі запит “перевірка регулярних виразів”?? І що він тобі видавав? Видавав, як перевіряти e-mailи за допомогою регулярних виразів. А зараз?? Таки да, він пропонує тепер ресурси, що допомагають отвалідіровать саме регулярний вираз!!! Йюхуу !

Пряма мова Google:

«Оновлення алгоритму спрямовані на поліпшення розуміння мови, особливо для більш природних мовних / розмовних запитів, оскільки BERT може допомогти пошуковому штучного інтелекту краще зрозуміти нюанси і контекст слів в пошуку і краще зіставити ці запити з корисними результатами.

Зокрема, для більш довгих, більш діалогових запитів або пошуків, де прийменники, такі як «для» і «до», мають велике значення, Пошук зможе зрозуміти контекст слів у вашому запиті ».

GOOGLE BERT

BERT – що це і з чим його їдять?

Білл Славське (експерт Google):

«BERT це метод підготовки до природної мови перед навчанням, який можна використовувати для великого обсягу тексту. Він обробляє такі завдання, як розпізнавання об’єктів, фраз і відповіді на питання серед контенту на природній мові. BERT допомагає Google розуміти текст на природній мові з Інтернету».

BERT глибоко аналізує і вивчає природну мову і вживання різних слів у різних сенсах. Що в кінцевому рахунку дозволяє зрозуміти що ж хотів сказати юзернейм, при забиванні свого запиту.

Спочатку було слово: BERT і оптимізація сайту

До контенту потрібно буде ставитися ще більш уважно. За словами експертів, чим повніше розкривається тема, тим більше шансів у неї потрапити на верхні рядки видачі.

Завдяки BERT Google стане краще розуміти пошукові запити користувачів
Ми всі так довго вимовляли слово б *** !!! у відповідь на видачу Google ну вобще не по темі вашого запиту. І ось, кінець нашим стражданням близький. Новий апдейт Google BERT нарешті то допоможе нам знайти статті з потрібних нас темам. Тому що Google навчився розуміти контекстне значення пошукових запитів. BERT аналізує пошукові фрази, які вбиває користувач (не плутайте з вмістом сторінок сайту). Але оптимізаторів не варто розслаблятися. В даному випадку до SEO оптимізації кожної сторінки потрібно буде ставитися більш уважно і грамотно.

Слово «середовище» може означати різні речі, але букви то ті ж. Ми ніколи не зрозуміємо, що означає те чи інше слово з багатьма значеннями, якщо вирвемо його з контексту. Слово клітина може означати клітку в зошиті, клітку для папуги або клітину організму – в залежності від того, в якому тексті і контексті воно згадується. Наприклад, якщо ще півроку тому за запитом клітина організму Google видавав нам клітини для тварин, то тепер ми бачимо у видачі сторінки, що описують ті чи інші клітини організму.

Є різні значення для окремих слів. Контекст навколо слова дає більше розуміння значення кожного слова. І саме розпізнаванням контексту фраз і займається алгоритм BERT.

Що не означає BERT Алгоритм – Міфи

Як тільки BERT був опублікований, багато в пошуковому співтоваристві почали попереджати про статті BERT Optimization. І вони мали рацію.

Прочитайте про міфи, пов’язані з BERT, які виникли невдовзі після оголошення Google.

Навколо BERT вже виникло багато плутанини і божевільних теорій. Щоб ви не наламали дров і не впали в паніку, ось кілька прикладів, які не слід брати до уваги.

Міф № 1: Терміново потрібно провести оптимізацію вашого сайту для довгих запитів в цьому сенс BERT

Ви, звичайно, оптимізуйте, воно ніколи не зайве, але важливе завдання BERT зовсім не в тому, що ваш сайт повинен бути коректно оптимізований для пошуку. BERT створений і спеціально навчений, щоб Google розумів (на самом деле), про що запитує користувач, і, отже, може зв’язати це з більш конкретною інформацією, яка вже існує на вашому сайті.

Міф № 2: Ефект BERT незначний

Є ряд “експертів”, хто носяться з думкою, що апдейт BERT не важливий, ну може чуть-чуть. Хоча Google цілком офіційно повідомляє, що цей алгоритм зачіпає кожен десятий пошукової запит. Десять відсотків – це далеко від статистичної похибки, правда ж?

Чому люди думають, що це оновлення малозначних?

Я вважаю, що подання, що цей апдейт не грає великої ролі, могло з’явитися через те, що BERT НЕ перетрусив видачу бажаних високочастотних запитів з двох і трьох слів, а скоріше інші фрази, які могли бути невірно витлумачені.

В результаті значна частка пошукового трафіку адресується на відповідні за всіма параметрами сторінки, але не переосмислює все ключові слова, які мають першорядне значення для шаленого оптимізатора “о, моя принадність”.

Міф № 3: BERT зробив союзи і прийменники (стоп слова) дуже важливими

Оголошення Google використовувалося як приклади пошукових фраз, на контекст яких впливають союзи і прийменники. Деякі статті SEO стверджували, що дані приклади безсумнівно означають, що стоп-слова зараз стали ультраважнимі. І найцікавіше, люди ставляться до цього серйозно. Ні, стоп слова не стали дуже важливими, вони просто допомагають визначити контекст тієї чи іншої фрази. І не варто включати їх в урли вашої статті)

Міф № 4: BERT – найбільше оновлення за весь час

У багатьох статтях повідомлялося, що BERT є одним з найбільших оновлень всіх часів. Ця заява грунтується на неправильному тлумаченні прес-релізу, випущеного Google.

Ось що говориться в прес-релізі:

«Завдяки останнім досягненням нашої дослідницької групи в області розуміння мови, які стали можливими завдяки машинному навчанню, ми значно покращили розуміння запитів, що стало найбільшим стрибком вперед за останні п’ять років, і одним з найбільших досягнень в історії пошуку».

Відповідно до прес-релізу, BERT є одним з найбільших поліпшень за п’ять років, а не за весь час.

BERT також є одним з найбільших поліпшень в пошуку за весь час. Це не означає, що воно найбільше. Це означає, що BERT є одним з.

Інші кандидати в цьому класі оновлень можуть включати статистичний аналіз, оновлення Hummingbird, оновлення Caffeine і поновлення Panda і Penguin. Це все – основні оновлення, як і BERT.

Існує значна кількість перебільшень і дезінформації навколо BERT. Однак зараз йде жвава дискусія, щоб стримати перебільшення і спростувати відверті вигадки.

Це дає мені надію, що пошуковий маркетинг буде як і раніше зосереджений на якісної інформації.