Перегляди сторінок і відвідування: в чому різниця?

Перегляди сторінок, відвідування сторінок, кліки, сеанси, унікальні сеанси, унікальні відвідувачі – ці майже синонімічні терміни можуть збити з пантелику будь-кого. Однак власникам сайту важливо розуміти різницю між переглядом сторінок і відвідуванням їх веб-сайту, оскільки вони не означають одне і те ж. І хоча різниця між ними може здатися незначною, розуміння цього може допомогти вашому бізнесу поліпшити свої маркетингові показники.

Проблема в тому, що різні аналітичні інструменти використовують різні терміни для опису одного і того ж поведінки клієнта. Загалом, про переглядах сторінок і відвідини найкраще думати таким чином: перегляд відбувається кожного разу, коли хтось завантажує або перезавантажує сторінку на вашому сайті. Неважливо, як людина прийшла на ваш сайт або як довго він на ньому знаходився. Відвідування, з іншого боку, відбуваються тільки тоді, коли людина заходить на ваш сайт із зовнішнього джерела (наприклад, реклами або пошукової видачі). Тому одне відвідування може містити кілька переглядів.

Просмотры страниц и посещения: в чем разница?

Перегляди сторінок

Тут все може заплутатися. По-перше, важливо відзначити, що перегляди сторінок та кліки – це не одне і те ж – по крайней мере, в Google Analytics. У звітах Google Ads показник «кліки» показує, скільки раз хтось натискав на одну з ваших оголошень Google. Перегляди сторінок, як визначено вище, відстежують, скільки разів сторінка була завантажена або перезавантажена. Зауважимо, що це включає в себе види відвідувань, які генеруються реферальним трафіком, прямі переходи, і рекламні оголошення. Знову ж, один «клацання» може викликати кілька переглядів.

Унікальні перегляди сторінок

Крім того, Google розділяє перегляди ще далі. «Унікальні» перегляди – це кількість різних сторінок, переглянутих даними відвідувачем під час сеансу. На практиці це означає, що якщо один відвідувач оновив одну сторінку три рази протягом тридцятихвилинного періоду, Google Analytics буде реєструвати три перегляду сторінки і одне унікальне уявлення.

Відвідини і сесії

Користувач буде взаємодіяти з одним і тим же веб-сайтом кілька разів після того, як він спочатку переглядає його. Дійсно, для нього не є чимось незвичайним відкрити сторінку, закрити її і виконати пошук цього ж веб-сайту через кілька хвилин. Як правило, CMS або CRM вважатимуть це двома відвідуваннями – оскільки відвідувач прийшов на сайт двічі – навіть незважаючи на те, що відвідування відбулися протягом однієї сесії. Сесія – це період в тридцять хвилин, який починається після того, як користувач вперше заходить на сайт. Під час цього сеансу користувачі можуть генерувати кілька переглядів і навіть кілька відвідувань (як в сценарії, описаному вище).

Після закінчення тридцяти хвилин сеанс закінчується. Якщо ж людина повернеться на ваш сайт через годину після першого контакту, Google Analytics зареєструє його як новий сеанс. (Аналітика також відстежує відвідувачів як «користувачів». Тому, якщо один і той же чоловік ініціює кілька сеансів, сеанси вважаються унікальними, але не користувачем.)

Що все це означає?

Ключ до розуміння маркетингових метрик полягає в тому, щоб оцінити їх контекст. Наприклад, повідомлення в блозі, яке збирає величезну кількість переглядів, але відносно невелика кількість користувачів, може виявитися не таким впливовим, як здається на перший погляд. Перегляди представляють собою цінну частину необроблених даних, але без глибшого розуміння вашого сайту і моделей поведінки ваших клієнтів вони представляють тільки частину продуктивності вашого сайту.

Незалежно від того, чи використовуєте ви Google Analytics або іншу систему, важливо знати тонкі відмінності між показниками перегляду і відвідування.