SEO основи для власників бізнесу: ключові слова, рейтинг і конверсія
Як особа на відповідальній посаді, ви повинні підтримувати на високому рівні прибуток вашої компанії, але ви також повинні розуміти, що таке SEO, щоб приймати рішення про розумні інвестиції. Ось ваше керівництво з основ, так що ви отримаєте вичерпну інформацію, необхідну для прийняття рішень.
Ключові слова та SEO
Пошукові системи залежать в першу чергу від ключових слів на вашому сайті або блозі для індексації і ранжування вашого сайту, коли користувачі виконують пошук в Інтернеті. Актуальність є основним критерієм. Тексти на сайті вашої компанії повинні включати в себе ключові слова властиві для вашого бізнесу. В іншому випадку, потенційні клієнти не знайдуть вас в результатах пошуку, тому що ви або не будете мати хороший рейтинг, або не отримаєте його взагалі. Але, звичайно ж, якщо ви застрягли на 10-й сторінці пошуку Google, дуже мало людей просто потраплять на вашу веб-сторінку під час пошуку. Якою має бути ваша стратегія? Зрештою, у вас обмежені маркетингові бюджети, і ви не хочете витрачати їх все в одному місці.
Є багато безкоштовних онлайн-інструментів, які допоможуть вам визначити, які ключові слова та ключові фрази найбільш популярні. Інструменти включають в себе географічну статистику пошуків в місяць, демографічні дані про те, хто що шукає, і іншу інформацію, яка допоможе вам націлити ваш конкретний тип клієнта. Слід пам’ятати, що не тільки ключові слова, які люди шукають найбільше, а й те, які ключові слова мають найбільшу цінність з точки зору доходу від реклами. Цей аспект монетизації є основою непорозуміння значущості і ролі ключових слів. Люди використовують найпопулярніше ключове слово, пов’язане з їх індустрією, і очікують отримати чарівні результати. Те, про що вони забули, – це певні ключові слова, хоча і є загальними, не мають дуже високою унікальної цінності, пов’язаної з ними. Будьте унікальні, використовуючи більш конкретні ключові фрази для опису вашого продукту або послуги в Інтернеті. Наприклад, «Інтернет-маркетинг» збирає кращі результати глобального пошуку, але він також має найвищу конкуренцію. Якщо ви спеціалізуєтесь на розробці або маркетингу мобільних додатків, спробуйте ключове слово, наприклад «маркетинг для мобільної реклами», у якого менше глобальних результатів пошуку, але менше конкуренції.
Місце розміщення ключових слів на вашій веб-сторінці також має значення. Пошукові системи люблять бачити ключові слова, розміщені на видному місці в заголовку повідомлення блогу, в самому контенті, а також в атрибутах фото і відеофайлів, завантажених у складі повідомлення або веб-сторінки.
Рейтинг Google та SEO
У той час як ви можете ганятися за своїм хвостом, намагаючись вносити зміни при кожній зміні алгоритму пошукової системи (що відбувається постійно), ви сходите з розуму і втрачаєте точку охоплення своєї цільової аудиторії. Це просто. Розробляйте контент, який, як ви знаєте, зацікавить потенційних клієнтів. Подумайте про те, що вони шукають, коли вони виходять в інтернет. Не тільки ключові слова, а й ключові фрази. Переконайтеся, що ваша сторінка продажів або цільова сторінка містить цільові ключові фрази в заголовках і короткий зміст.
Зробіть свій веб-сайт більш зручним для пошукових систем, позначивши всі, що ви публікуєте в Інтернеті, включаючи також атрибути завантаження контенту. Найгірше, що ви можете зробити для SEO, це надати посилання на інший веб-сайт з написом «Натисніть тут». Пошукові системи шукають описовий текст, тому найкращим ярликом для гіперпосилання буде «Преміум онлайн маркетингові ресурси». Проведіть невелике дослідження щодо методів ранжирування, але не занадто перевантажені.
Зосередьтеся на надання вашим клієнтам необхідної інформації, і вони знайдуть вас природним чином. Крім того, використовуйте гумор в інформації, яку ви публікуєте, і люди захочуть читати ваш контент. Це змусить людей повернутися на ваш сайт, щоб подивитися, що ви недавно написали, тому що це змушує їх сміятися.
Конверсія та SEO
Той факт, що ви збільшили кількість відвідувачів на свій сайт, аж ніяк не означає, що ви змушуєте їх купувати свій продукт або послугу. Процес перетворення потенційного клієнта в лояльного, платить клієнта називається конверсією. З огляду на, що люди повинні відвідувати ваш сайт в середньому 7 разів, перш ніж зробити покупку, у вас довгий шлях до заповітної мети. Ось кілька порад щодо підвищення коефіцієнта конверсії на веб-сайті вашої компанії:
Цікаві заголовки – Примусьте людей хотіти читати більше. Не віддавайте це повністю в заголовку, але дратуйте предмет. Ви хочете, щоб люди продовжували читати! Це нерозумно, але зайдіть на головну сторінку Yahoo і подивіться, як вони дражнять свої топ-10 назв.
Приділіть увагу кожній сторінці свого сайту – підприємства так багато уваги приділяють своїм головним сторінкам, що забувають, що потенційні клієнти можуть випадково наштовхнутися на внутрішні, але не менш важливі. Увімкніть важливу контактну інформацію про компанії та підписку по електронній пошті на кожній сторінці.
Оптимізація для мобільних пристроїв. У вас можуть бути найкращі ключові слова і найцікавіший контент на планеті. Але якщо ваш сайт не оптимізований для мобільних пристроїв, ви втрачаєте серйозну частину конверсій!
Отже, пориньте у світ онлайн-маркетингу. Точно так же, як при особистій діловій зустрічі, намагайтеся дати клієнту цінність, хороший сервіс і посмішку. Переконайтеся, що ваша технічна команда звертає увагу на деталі оптимізації ключових слів, ранжирування і конверсії. Найголовніше, виміряти вашу продуктивність. Ви не дізнаєтеся, наскільки добре працює будь-яка стратегія, якщо ви, як генеральний директор, не будете отримувати регулярні звіти про аналітику веб-сайтів.