Що таке мікро-конверсії і чому ви повинні їх відстежувати

Зазвичай, коли ми говоримо про конверсію в електронній комерції, ми концентруємося на кількості продажів. Збільшення продажів – основна мета бізнесу електронної комерції.

Перетворення відвідувачів у покупців – запорука успіху вашого бізнесу.

Але основна мета – покупка – завжди супроводжується меншими цілями. Ці маленькі цілі називаються мікроконверсіямі.

Мікроконверсіі – це дії, які призводять відвідувачів до кінцевої мети, тобто макроконверсіі.
У цій статті ми розповімо як поліпшити показник мікро-конверсій і як це поліпшення може вплинути на загальну конверсію інтернет-магазинів і інших сайтів.

Що таке мікро-конверсії і макро-конверсії?

Мікроконверсіі – це дії, які ведуть ваших клієнтів до більш вагомою цілі, тобто до макроконверсіі.

Мікро-конверсія – це дія або набір дій, які чітко вказують на те, що користувач просувається до важливого дії на вашому сайті. Наприклад, реєстрація нового користувача буде називатися мікроконверсіей.

Что такое микро-конверсии и почему вы должны их отслеживать

Види найбільш поширених мікро-конверсій:

  • Реєстрація на сайті
  • Підписка на розсилку
  • Додавання товарів в кошик
  • Завантаження електронної книги або електронного посібника
  • Підписка на RSS канал
  • Відвідування певних ключових сторінок, наприклад, сторінки продукту, сторінки категорії, сторінки функцій і т. д.

Навіщо вам відстежувати мікро-конверсії?

Мало хто з відвідувачів відразу куплять ваш продукт під час перших відвідин вашого сайту.

Кожен відвідувач робить безліч дій, перш ніж замовити товар, тобто комбінація мікроконверсій призводить до покупки.

Ось основні причини, які показують важливість мікроконверсіі і її вплив на загальний коефіцієнт конверсії.

Розуміння поведінки вашого відвідувача

Мікро-конверсії допоможуть вам намалювати картину дій відвідувачів вашого магазину.

Найскладніше тут – це знайти спосіб сегментувати відвідувачів. Коли у вас різноманітний пул відвідувачів, необхідно розуміти, з яким трафіком ви маєте справу.

Люди не просто приходять на ваш сайт, щоб купити. Вони там, щоб досліджувати продукти і послуги (і купувати в автономному режимі). Вони хочуть отримати підтримку. Вони там для пошуку робочих місць. Вони можуть бути там, щоб подивитися ваш останній пост в блозі і т. Д.

Знаючи це, тепер ви можете з’ясувати, хто з людей найбільш схильний до макроконверсіі. Відвідувач, який перевіряє вашу сторінку вакансій, може ніколи не купити у вас. Він або вона просто перевіряє ваш сайт на предмет кар’єрних перспектив.

Таке розуміння допоможе вам визначити ідеальний зріз відвідувачів, на який ви повинні звернути свою увагу, завдяки мікро-переходів.

Аналіз ключових областей, щоб зосередитися на оптимізації конверсії

Коли ви класифікуєте дії відвідувачів на своєму сайті як мікроконверсіі, ви отримуєте можливість збирати багато інформації про ваших відвідувачів.

Мікро-конверсія дає вам можливість діагностувати ключові області на вашому сайті і оптимізувати їх як окремі об’єкти.

Наприклад, як один з етапів воронки конверсії, форма реєстрації має вирішальне значення. Якщо тут є проблеми, ваше наступне дію – поліпшити реєстрацію, яка сама по собі є мікро-перетворенням, ключовий областю, яку необхідно виправити.

Залучення нових лідів

Наприклад, люди, які підписуються на вашу розсилку новин. Такі мікроконверсіі забезпечують ідеальний момент для залучення клієнтів.

Іншим прикладом є обмін одноразової знижки на реєстрацію або підписку на розсилку. Знижка може також привести до транзакції або дозволити інтернет-магазину спілкуватися з відвідувачем по електронній пошті, що підвищує ймовірність конверсії.

Вимірювання ефективності каналу зв’язку

Одна з категорій, які підпадають під мікроконверсіі, – це клієнти, що підписують цей на послуги для підтримки відносин з вашим бізнесом. Вони можуть включати в себе:

  • Підписка на e-mail на розсилку
  • Дозвіл push-повидамлень
  • Підпіска на ваш канал YouTube, Facebook або Twitter

Це клієнти, що підписують цей на послуги для підтримки відносин з вашим бізнесом. Ці мікроконверсіі є хорошим індикатором всіх цих каналів і найбільш ефективними серед них. Більш активну участь в цих каналах або реєстраціях показує сильний канал і то, як ваш контент повинен бути збалансований по відношенню до вашої аудиторії.

Створення правильних конверсійних воронок

Можливо, це вже приходило вам в голову. Мікро-конверсії – це ідеальний спосіб розробити різні воронки конверсії для вашого онлайн-бізнесу.

Аналізуючи правильний набір мікроконверсій в вашому бізнесі, ви зможете визначити шлях, який зробить ваш ідеальний клієнт.

Наприклад, розглянемо воронку електронної комерції. Це серія мікро-конверсії електронної комерції:

  • Вхід на головній сторінці.
  • Пошук продукту (Мікро).
  • Перехід на сторінку товару (Мікро).
  • Додавання товар в корзину (Мікро).
  • Реєстрація або вхід (Мікро).
  • Оформлення замовлення та оплата (Макро).

Клієнтський шлях для електронної комерції в основному складається з серії мікро-конверсій. Об’єднуючи ці мікро-конверсії, ви можете створити воронку конверсії для людого інтернет-магазину.

Шлях клієнта далеко не лінійний, і коли ви відстежуєте шлях клієнта до різних мікро-цілей, ви можете зосередитися на поліпшенні кожного аспекту індивідуально і побічно покращувати свої великі цілі.

Мікроконверсіі можуть і повинні зіграти важливу роль в ваших маркетингових зусилях. Це допоможе вам відстежувати зусилля і ефективність кожного каналу маркетингу, який ви використовуєте.