Відстеження конверсій Google AdWords – повне керівництво
Популярне питання: коли мова йде про відстеження конверсій в AdWords, чи достатньо просто відстежити скільки кліків отримує ваше оголошення?
Яка ваша відповідь?
Якщо ви відповіли «ні», ви маєте рацію. Кліки говорять тільки про те, скільки людей натиснули на ваше оголошення, а не про те, скільки людей зробили потрібні дії на вашому сайті.
Кліки можуть багато вам розповісти, але часто є різниця між кількістю кліків і конверсій, які отримує будь-яке ваше оголошення. Це схоже на різницю між тими, хто заходить в ваш магазин, але йде без покупки, і тими, хто купив ваш товар. І з Google AdWords це відбувається навіть частіше, ніж ви думаєте, і дуже важливо мати можливість оцінити різницю між цими двома показниками.
Ви не можете точно відстежувати конверсії в Google AdWords, якщо не встановите на своєму сайті код відстеження конверсій. На щастя, це виключно легко зробити, і ми покажемо вам, як це зробити. У цьому пості ми розповімо, як встановити та налаштувати код відстеження конверсій AdWords, щоб найкращим чином оцінити і проаналізувати ваші рекламні кампанії.
Що вам дасть відстеження конверсій?
Тег відстеження конверсій Google AdWords – це невеликий фрагмент коду, який ви будете встановлювати на сторінках свого сайту. Він буде спрацьовувати, коли користувачі натискають ваше оголошення в кампанії AdWords, а потім відвідують певні сторінки або роблять інші потрібні дії, щоб викликати трекер конверсій.
Наприклад, якщо ви хочете відслідковувати продаж, ви повинні розмістити певний фрагмент коду на сторінці «Спасибі за ваше замовлення» на вашому веб-сайті, яку користувачі побачать тільки після здійснення покупки. Точно так, якщо ви хочете відстежувати відвідування сторінки контакти або будь-яких інших сторінок, ви повинні розмістити слудкуючі коди на відповідних сторінках для підтвердження цих дій.
Тег відстеження конверсій – це найефективніший спосіб дізнатися, до яких результатів призводить ваша кампанія AdWords.
Як налаштувати відстеження конверсій AdWords
Для настройки відстеження конверсій Google AdWords на вашому сайті буде потрібно два різних етапи: створення коду відстеження конверсій і його установка.
Створення коду відстеження конверсій AdWords
Зайдіть в панель інструментів AdWords, а потім перейдіть на вкладку Інструменти. Виберіть «Переходи», який знаходиться в розділі «Відстеження».
Вам буде запропоновано створити новий тип конверсії, причому першим кроком буде вибір конкретного типу конверсії, який ви хочете відстежувати. У цьому прикладі ми будемо відслідковувати продажі на вашому веб-сайті.
Потім назвіть вашу конверсію і виберіть категорію, до якої належить ваша конверсія. Це може бути купівля або реєстрація, заявка (наприклад, хтось може вимагати додаткової інформації) або перегляд ключової сторінки.
При цьому ви можете встановити цінність для вашої конверсії. Ви можете ввести одне і те ж значення для кожної конверсії або використовувати різні значення для кожної конверсії, щоб автоматично відстежувати рентабельність інвестицій своїх рекламних кампаній.
Якщо ви вирішите вводити різні значення для кожної конверсії (що ви можете зробити, якщо ви продаєте багато товарів, які потрапляють в різні цінові категорії), вам доведеться відредагувати тег конверсії, щоб використовувати значення, специфічні для транзакції.
Після цього ви повинні вибрати протягом якого часу Google повинен чекати вчинення конверсії після показу оголошення. Для інтернет-магазину оптимально брати від трьох до п’яти днів, так як користувач може покласти товар в кошик і залишити її на пару днів, і тільки потім зробити покупку.
Також ви можете вибрати модель атрибуції. Після чого натискаємо кнопку Створити і продовжити.
Як встановити код відстеження конверсій
Коли ви будете готові встановити код відстеження конверсій AdWords, ви побачите два вікна з кодами. Одним з них буде ваш глобальний тег відстеження, який ви можете розмістити на всіх сторінках свого сайту. Цей код буде також використовуватися для ремаркетингу на доданок до відстеження конверсій.
Під ним ви побачите код відстеження події. Це фрагмент, який спеціально відстежує різні типи конверсій, щоб детально звітувати перед вами. Фрагмент події требу буде розмістити відразу після глобального тега сайту на певних сторінках, на які ви хочете встановити код події між тегами head.
Ви можете зробити це самостійно, якщо ваш сайт містить спеціальні поля для вставки кодів Google, або скориставшись допомогою вашого веб майстра.
Перевірка сервісами Google вашого коду конверсії може тривати навіть кілька днів. Перевірити роботу тега ви можете за допомогою розширення Google Tag Assistant для браузера Chrome.
Чи потрібно створювати новий код для кожного типу конверсії?
Ваш глобальний фрагмент коду завжди залишиться тим самим. Ви можете розмістити його на кожній сторінці вашого сайту, навіть якщо ці сторінки не сигналізують про переходи.
Якщо ви хочете точно відстежувати різні типи конверсій, як продажі та телефонні дзвінки і потенційних клієнтів, то ви можете створити унікальні коди подій для розміщення на певних сторінках вашого сайту. Тільки з цими зазначеними кодами ви зможете отримати повну картину ефективності ваших кампаній AdWords.
Щоб створити ці нові конверсії, просто виконайте дії, описані вище потрібну вам кількість разів. Ваш вибір видстеження конверсій включає в себе:
Діяльність, яка здійснюється на вашому сайті, включаючи перегляди ключових сторінок, продажі, покупки, підписки або згенеровані Ліди, покупку у вашому додатку або встановлення додатку з плеймаркета.
Телефонні дзвінки зроблені через ваш додаток або ваш сайт. Для телефонних дзвінків ви можете зажадати, щоб дзвінки тривали певний час – наприклад, 60 секунд – щоб вважатися конверсією.
Відстеження конверсій в Google AdWords дійсно може відбуватися тільки з кодом відстеження конверсій. Без цього ви не зможете отримати точне уявлення про те, як ваші кампанії безпосередньо впливають на ваші продажі і прибуток.
Настройка та встановлення кодів займає всього кілька хвилин, і це ті часові витрати, які того варті. Завдяки інформації, яку надає відстеження конверсій, ви зможете оптимізувати всі свої кампанії для досягнення кращих результатів.