Як організувати свою SEO-стратегію, щоб досягти топ 10 Google?

Результат пошуку номер один на першій сторінці Google отримує CTR більше 30%. Це значно вище, ніж інші результати на тій же сторінці. Кращий спосіб потрапити на сторінки результатів пошукової системи (SERPs) – розробити надійну SEO-стратегію.

SEO відноситься до методів, які спрямовані на залучення органічного трафіку з пошукових систем на ваш сайт. З SEO, ваш бренд може підвищити впізнаваність, продажі та видимість. Це довгострокова стратегія, яка може допомогти вам розвинути свій бізнес.

Как организовать свою SEO-стратегию, чтобы достичь топ 10 Google

Ключові елементи успішної кампанії просування сайту

Всі успішні стратегії SEO просування потребують послідовної важкої роботи. Необхідною умовою для розробки успішної SEO-кампанії є готовність присвятити їй багато часу і зусиль.

Ось ключові елементи, над якими вам потрібно буде попрацювати:

# 1. Пошук і аналіз ключових слів

Вся ваша SEO-кампанія залежить від ваших ключових слів. Це фрази або слова, які ваша аудиторія, швидше за все, буде використовувати в пошукових запитах. Якщо ви використовуєте правильні ключові слова, ви, ймовірно, отримаєте більше трафіку і кращий рейтинг.

Щоб знайти найпопулярніші ключові слова в своїй ніші, ви можете використовувати інструменти дослідження ключових слів. Наприклад, Google Keyword Planner – відмінний інструмент.

При виборі ключових слів враховуйте інтереси і переваги своєї аудиторії. Щоб краще зрозуміти це, подивіться на контент, який їм подобається.

Це також гарна ідея, щоб визначити ваших конкурентів і подивитися на їх ключові слова.

Крім того, візьміть до уваги пошукові запити, які приходять з голосового пошуку. Як правило, вони довше і мають розмовний тон. Багато голосові пошукові запити носять локальний характер і включають фрази типу «біля мене».

Як тільки у вас є список ключових слів, на які, на вашу думку, варто орієнтуватися, саме час їх проаналізувати. Перевірте, наскільки легко чи складно оцінити ключове слово. У той час як більшість інструментів дослідження ключових слів мають цю функцію, ви також можете перевірити її іншим способом.

Для цього вам необхідно встановити панель інструментів Moz в веб-браузері . Шукайте ваші цільові ключові слова в Google і подивіться на перші кілька результатів.

Для кожного посилання перевірте оцінку Domain Autority (DA) через панель інструментів Moz. Якщо більшість з цих сайтів мають оцінку DA нижче 50, у вас є досить хороші шанси на ранжування.

Поиск и анализ ключевых слов

#2. Створити чітку контент-стратегію

Для будь-якої успішної кампанії розкрутки сайту, контент завжди король. Якість створюваного вами контенту дуже впливає на ваш рейтинг в пошуку. Грунтуючись на ключових словах, які ви додаєте в свій список, вам потрібно створювати якісний контент.

Для роботів ключові слова важливі, щоб зрозуміти, про що ваш контент. Отже, ви повинні легко інтегрувати ваші ключові слова в ваш контент. В ідеалі для ключових слів слід підтримувати щільність на рівні 0,5% – 1,5%.

Однак не перенасичувати свій контент ключовими словами. Це може бути контрпродуктивно для вашої SEO-кампанії. Оновлення Google Panda було введено для покарання веб-сайтів, які займалися нечесної тактикою чорного SEO.

Щоб створити якісний контент, постарайтеся поставити себе на місце цільової аудиторії. Які питання у них можуть виникнути? Ваш контент повинен бути спрямований на вирішення їхніх питань і проблем.

На додаток до цього, переконайтеся, що ваш контент легко сканується для мобільних користувачів. Гарна ідея – писати короткі абзаци і розбивати ваш контент на логічні розділи.

Це не тільки зробить ваш контент більш організованим, але і знизить показник відмов і збільшить час на сайті.

#3. Створіть сильний профіль вхідних посилань

Пошукові системи сприймають ваш сайт як заслуговує довіри, коли кілька сайтів з високим авторитетом надають вам зворотні посилання.

Публікація якісного контенту – кращий спосіб отримати зворотні посилання з авторитетних сайтів. Але це не все. Збільшення вашої видимості на різних платформах також необхідно для вашої SEO-кампанії.

Ще один спосіб підвищити видимість вашого сайту – через соціальні мережі. Хоча ваші публікації в соціальних мережах можуть не мати прямого впливу на SEO, вони можуть допомогти вам залучити більше людей.

Якщо ваш контент стане вірусним, ваш профіль вхідних посилань буде сильніше. Це, в свою чергу, може підвищити вашу SEO-кампанію.

#4. Оптимізуйте швидкість завантаження сторінки

Пошукові системи хочуть надати користувачам кращий користувальницький досвід. Тому, крім створення високоякісного контенту, забезпечення безперебійного взаємодії з користувачем також має бути для вас головним пріоритетом.

Якщо завантаження ваших сторінок займає багато часу, це може відвернути потенційних клієнтів. За даними Google, 53% мобільних користувачів залишають сайт, якщо його завантаження займає більше трьох секунд.

Тому для вашого SEO швидкість завантаження сторінок – це фактор, який ви просто не можете ігнорувати.

Щоб підвищити швидкість завантаження сторінки, вам необхідно з’ясувати, що уповільнює роботу вашого сайту. Великі зображення, неправильна тема сайту або навіть занадто багато вбудованих медіа-елементів – все це може негативно вплинути на швидкість завантаження вашої сторінки.

Щоб проаналізувати швидкість завантаження сторінок вашого сайту, ви можете використовувати такі інструменти, як PageSpeed ​​Insights .

#5. Створіть гарну архітектуру

Розробка хорошою архітектури сайту повинна бути в центрі вашої SEO-кампанії. Думайте про архітектуру сайту як про спосіб полегшення сканерів доступу до вашого контенту і індексації його. У той же час, він може надати користувачам логічну навігацію.

Всі сайти мають деяку архітектуру. Це може бути добре спланована структура або неорганізований безлад веб-сторінок. Кращий спосіб створити гарну структуру сайту – почати працювати над цим на ранній стадії.

Щоб спроектувати архітектуру вашого сайту, вам необхідно чітко розуміти зміст і те, як ви хочете розділити його на категорії. Встановлення чіткої ієрархії має важливе значення.

Крім того, внутрішні посилання також корисні для створення структури контенту вашого сайту. Коли павуки Google сканують ваші веб-сторінки, внутрішні посилання полегшують їм пошук старих постів в блозі. З точки зору вашої SEO-кампанії, це може допомогти вам швидше проіндексувати і збільшити трафік.

#6. Оптимізуйте свій сайт для голосового пошуку

До 2020 року 30% всього перегляду веб-сторінок буде здійснюватися без введення з екрану.

Люди швидко переключаються на голосові запити. Пам’ятаючи про це, вам потрібно адаптувати свою SEO-кампанію. Щоб отримати вищий рейтинг для голосового пошуку, вам необхідно зрозуміти, чим ці запити відрізняються від текстових запитів.

70% запитів, які отримує Google Assistant, не прив’язані до ключових слів, а мають тональний характер. Навіть якщо вони включають ключові слова, вони в основному є ключовими словами з довгими хвостами.

Протягом довгого часу експерти SEO наголошували на необхідності ключових слів у вашому контенті. Але правила гри змінюються. Ваша SEO-кампанія потребує нового погляду на контент.

Щоб оптимізувати контент для голосового пошуку, ви можете створювати контент для відповідей на найбільш поширені запитання. Не тільки це, не забудьте включити ці питання і довгі ключові слова в свої заголовки і підзаголовки.

#7. Оптимізуйте свій сайт для мобільних телефонів і планшетів

Як і пошукові запити, пристрої, які люди використовують для перегляду Інтернету, також змінилися. Раніше трафік на десктопах був в центрі уваги більшості SEO-кампаній. Однак в 2018 році 52,2% світового трафіку веб-сайтів доводилося на смартфони.

Щоб йти в ногу з цією змінюється тенденцією, вам потрібно оптимізувати свій сайт під мобільні пристрої. При розробці вашого сайту майте на увазі, що він повинен бути доступний з телефонів, планшетів і ноутбуків.

Адаптивний, зручний для мобільних пристроїв сайт не вимагає, щоб користувачі збільшували або зменшували масштаб. Вся справа в забезпеченні безперебійного взаємодії з користувачем. Не тільки це, це може безпосередньо вплинути на ваш рейтинг в пошуку.

Google визнає, що велика кількість користувачів тепер використовують мобільні телефони. Щоб зробити перегляд більш зручним для користувачів, вони впровадили мобільну індексацію.

Тому оптимізація вашого сайту для мобільних телефонів і інших пристроїв повинна стати невід’ємною частиною вашої SEO-кампанії.

Оптимизируйте свой сайт для мобильных телефонов и планшетов

Створення успішної SEO-кампанії набагато більше, ніж вибір правильних ключових слів. Є багато способів подбати про отримання якісних зворотних посилань, оптимізації вашого сайту для мобільних пристроїв і швидкості завантаження сторінок, а також голосовому пошуку.