Як організувати свою SEO-стратегію, щоб досягти топ 10 Google?
Результат пошуку номер один на першій сторінці Google отримує CTR більше 30%. Це значно вище, ніж інші результати на тій же сторінці. Кращий спосіб потрапити на сторінки результатів пошукової системи (SERPs) – розробити надійну SEO-стратегію.
SEO відноситься до методів, які спрямовані на залучення органічного трафіку з пошукових систем на ваш сайт. З SEO, ваш бренд може підвищити впізнаваність, продажі та видимість. Це довгострокова стратегія, яка може допомогти вам розвинути свій бізнес.
Ключові елементи успішної кампанії просування сайту
Всі успішні стратегії SEO просування потребують послідовної важкої роботи. Необхідною умовою для розробки успішної SEO-кампанії є готовність присвятити їй багато часу і зусиль.
Ось ключові елементи, над якими вам потрібно буде попрацювати:
# 1. Пошук і аналіз ключових слів
Вся ваша SEO-кампанія залежить від ваших ключових слів. Це фрази або слова, які ваша аудиторія, швидше за все, буде використовувати в пошукових запитах. Якщо ви використовуєте правильні ключові слова, ви, ймовірно, отримаєте більше трафіку і кращий рейтинг.
Щоб знайти найпопулярніші ключові слова в своїй ніші, ви можете використовувати інструменти дослідження ключових слів. Наприклад, Google Keyword Planner – відмінний інструмент.
При виборі ключових слів враховуйте інтереси і переваги своєї аудиторії. Щоб краще зрозуміти це, подивіться на контент, який їм подобається.
Це також гарна ідея, щоб визначити ваших конкурентів і подивитися на їх ключові слова.
Крім того, візьміть до уваги пошукові запити, які приходять з голосового пошуку. Як правило, вони довше і мають розмовний тон. Багато голосові пошукові запити носять локальний характер і включають фрази типу «біля мене».
Як тільки у вас є список ключових слів, на які, на вашу думку, варто орієнтуватися, саме час їх проаналізувати. Перевірте, наскільки легко чи складно оцінити ключове слово. У той час як більшість інструментів дослідження ключових слів мають цю функцію, ви також можете перевірити її іншим способом.
Для цього вам необхідно встановити панель інструментів Moz в веб-браузері . Шукайте ваші цільові ключові слова в Google і подивіться на перші кілька результатів.
Для кожного посилання перевірте оцінку Domain Autority (DA) через панель інструментів Moz. Якщо більшість з цих сайтів мають оцінку DA нижче 50, у вас є досить хороші шанси на ранжування.
#2. Створити чітку контент-стратегію
Для будь-якої успішної кампанії розкрутки сайту, контент завжди король. Якість створюваного вами контенту дуже впливає на ваш рейтинг в пошуку. Грунтуючись на ключових словах, які ви додаєте в свій список, вам потрібно створювати якісний контент.
Для роботів ключові слова важливі, щоб зрозуміти, про що ваш контент. Отже, ви повинні легко інтегрувати ваші ключові слова в ваш контент. В ідеалі для ключових слів слід підтримувати щільність на рівні 0,5% – 1,5%.
Однак не перенасичувати свій контент ключовими словами. Це може бути контрпродуктивно для вашої SEO-кампанії. Оновлення Google Panda було введено для покарання веб-сайтів, які займалися нечесної тактикою чорного SEO.
Щоб створити якісний контент, постарайтеся поставити себе на місце цільової аудиторії. Які питання у них можуть виникнути? Ваш контент повинен бути спрямований на вирішення їхніх питань і проблем.
На додаток до цього, переконайтеся, що ваш контент легко сканується для мобільних користувачів. Гарна ідея – писати короткі абзаци і розбивати ваш контент на логічні розділи.
Це не тільки зробить ваш контент більш організованим, але і знизить показник відмов і збільшить час на сайті.
#3. Створіть сильний профіль вхідних посилань
Пошукові системи сприймають ваш сайт як заслуговує довіри, коли кілька сайтів з високим авторитетом надають вам зворотні посилання.
Публікація якісного контенту – кращий спосіб отримати зворотні посилання з авторитетних сайтів. Але це не все. Збільшення вашої видимості на різних платформах також необхідно для вашої SEO-кампанії.
Ще один спосіб підвищити видимість вашого сайту – через соціальні мережі. Хоча ваші публікації в соціальних мережах можуть не мати прямого впливу на SEO, вони можуть допомогти вам залучити більше людей.
Якщо ваш контент стане вірусним, ваш профіль вхідних посилань буде сильніше. Це, в свою чергу, може підвищити вашу SEO-кампанію.
#4. Оптимізуйте швидкість завантаження сторінки
Пошукові системи хочуть надати користувачам кращий користувальницький досвід. Тому, крім створення високоякісного контенту, забезпечення безперебійного взаємодії з користувачем також має бути для вас головним пріоритетом.
Якщо завантаження ваших сторінок займає багато часу, це може відвернути потенційних клієнтів. За даними Google, 53% мобільних користувачів залишають сайт, якщо його завантаження займає більше трьох секунд.
Тому для вашого SEO швидкість завантаження сторінок – це фактор, який ви просто не можете ігнорувати.
Щоб підвищити швидкість завантаження сторінки, вам необхідно з’ясувати, що уповільнює роботу вашого сайту. Великі зображення, неправильна тема сайту або навіть занадто багато вбудованих медіа-елементів – все це може негативно вплинути на швидкість завантаження вашої сторінки.
Щоб проаналізувати швидкість завантаження сторінок вашого сайту, ви можете використовувати такі інструменти, як PageSpeed Insights a >.
#5. Створіть гарну архітектуру
Розробка хорошою архітектури сайту повинна бути в центрі вашої SEO-кампанії. Думайте про архітектуру сайту як про спосіб полегшення сканерів доступу до вашого контенту і індексації його. У той же час, він може надати користувачам логічну навігацію.
Всі сайти мають деяку архітектуру. Це може бути добре спланована структура або неорганізований безлад веб-сторінок. Кращий спосіб створити гарну структуру сайту – почати працювати над цим на ранній стадії.
Щоб спроектувати архітектуру вашого сайту, вам необхідно чітко розуміти зміст і те, як ви хочете розділити його на категорії. Встановлення чіткої ієрархії має важливе значення.
Крім того, внутрішні посилання також корисні для створення структури контенту вашого сайту. Коли павуки Google сканують ваші веб-сторінки, внутрішні посилання полегшують їм пошук старих постів в блозі. З точки зору вашої SEO-кампанії, це може допомогти вам швидше проіндексувати і збільшити трафік.
#6. Оптимізуйте свій сайт для голосового пошуку
До 2020 року 30% всього перегляду веб-сторінок буде здійснюватися без введення з екрану.
Люди швидко переключаються на голосові запити. Пам’ятаючи про це, вам потрібно адаптувати свою SEO-кампанію. Щоб отримати вищий рейтинг для голосового пошуку, вам необхідно зрозуміти, чим ці запити відрізняються від текстових запитів.
70% запитів, які отримує Google Assistant, не прив’язані до ключових слів, а мають тональний характер. Навіть якщо вони включають ключові слова, вони в основному є ключовими словами з довгими хвостами.
Протягом довгого часу експерти SEO наголошували на необхідності ключових слів у вашому контенті. Але правила гри змінюються. Ваша SEO-кампанія потребує нового погляду на контент.
Щоб оптимізувати контент для голосового пошуку, ви можете створювати контент для відповідей на найбільш поширені запитання. Не тільки це, не забудьте включити ці питання і довгі ключові слова в свої заголовки і підзаголовки.
Статьи по теме:
#7. Оптимізуйте свій сайт для мобільних телефонів і планшетів
Як і пошукові запити, пристрої, які люди використовують для перегляду Інтернету, також змінилися. Раніше трафік на десктопах був в центрі уваги більшості SEO-кампаній. Однак в 2018 році 52,2% світового трафіку веб-сайтів доводилося на смартфони.
Щоб йти в ногу з цією змінюється тенденцією, вам потрібно оптимізувати свій сайт під мобільні пристрої. При розробці вашого сайту майте на увазі, що він повинен бути доступний з телефонів, планшетів і ноутбуків.
Адаптивний, зручний для мобільних пристроїв сайт не вимагає, щоб користувачі збільшували або зменшували масштаб. Вся справа в забезпеченні безперебійного взаємодії з користувачем. Не тільки це, це може безпосередньо вплинути на ваш рейтинг в пошуку.
Google визнає, що велика кількість користувачів тепер використовують мобільні телефони. Щоб зробити перегляд більш зручним для користувачів, вони впровадили мобільну індексацію.
Тому оптимізація вашого сайту для мобільних телефонів і інших пристроїв повинна стати невід’ємною частиною вашої SEO-кампанії.
Створення успішної SEO-кампанії набагато більше, ніж вибір правильних ключових слів. Є багато способів подбати про отримання якісних зворотних посилань, оптимізації вашого сайту для мобільних пристроїв і швидкості завантаження сторінок, а також голосовому пошуку.