Як провести ефективне дослідження ключових слів

Ключові слова – це просто пошукові фрази, які люди використовують для пошуку ваших товарів або послуг в Інтернеті. Дослідження ключових слів є частиною великої SEO стратегії, а також першим кроком до підвищення рейтингу в Google, що призводить до збільшення трафіку, лидов і продажів.

Ключові слова є основою SEO, так як без них не обійтися. Ви також можете розглядати це як дослідження ринку 21-го століття, так як дослідження ключових слів дасть вам більш широку картину вашого бізнесу і його місця на вашому ринку. Крім того, майте на увазі, що дослідження ключових слів – це перший крок для будь-якого бізнесу.

У цій статті ми зосередимо увагу тільки на пошуку та аналізі ключів, і це розпочнеться зі створення початкового списку.

Как провести эффективное исследование ключевых слов

Створення первинного списку ключових слів

Як і в більшості речей у житті, є правильний і неправильний шлях. Також, є місце, де можна почати будь-який процес. Ми рекомендуємо використовувати ці п’ять кроків для створення початкового списку ключових слів – перший крок до оптимізації сайту вашого бізнесу для пошуку:

  1. Знайдіть фрази, безпосередньо пов’язані з вашим бізнесом. Погляньте на свій веб-сайт і сайти деяких конкурентів і створіть список всіх важливих слів, які ви б використовували для пошуку свого бізнесу або послуг.
  2. Знайдіть терміни, які використовує ваша аудиторія. Для цього подивіться на коментарі в своєму блозі, якщо це може бути застосовано, коментарі в соціальних мережах, форуми, онлайн-спільноти, де б люди не говорили про ваш продукт або послугу, і запишіть відповідні терміни.
  3. Використовуйте функцію Google разом з цим поняттям шукають. Введіть один з ваших пошукових термінів у пошукову систему Google і перейдіть сторінки. Там будуть відображатися пошукові запити, які пов’язані з вашим словом або фразою. Якщо вони підходять вам, додавайте в свій список.
  4. Використовуйте консоль пошуку Google. Погляньте ключові фрази, за якими ваш бізнес вже ранжируется. Запишіть всі потенційні ключові слова і фрази, які ви можете використовувати пізніше.
  5. ППодивіться на ключові слова конкурентів. Знову ж, використовуючи, наприклад, SEMrush, отримаєте список сайтів ваших конкурентів і запишіть, за якими ключовими словами вони ранжуються. Ви використовуєте одну і ту ж аудиторію, тому має сенс використовувати одні і ті ж ключові слова.
  6. Продовжуйте вставляти ці ключові слова в Google і подивіться, які додаткові пошукові фрази вони вам дають. Після всього цього у вас повинен бути досить хороший початковий список, і тоді мова йде про уточнення і розстановці пріоритетів серед цих ключових слів.
Похожіе ключевие слова Google

Уточніть свій список ключових слів

Ви не можете бездумно і фанатично використовувати всі-превсі слова в своєму списку, так як це, швидше за все, буде не цікаво для вашої аудиторії. Ви завжди повинні писати для людей, але в той же час пам’ятайте про SEO. Розділіть ваші ключові слова на смислові тім’я і подумайте про які їх них вам було б найвигідніше писати і надавати інформацію.

Наступним кроком буде уточнення списку ключових слів і пошук кращих з безлічі. Для цього можна використовувати два інструменти Google: Планувальник ключових слів і Тренди.

У Планувальнику ключових слів Google AdWords ви можете подивитися обсяг пошуку і оцінки трафіку для кожної ключової фрази в початковому списку. Фрази з дуже маленьким трафіком або занадто великим трафіком повинні бути виключені. Замість цього ви хочете зосередитися на поєднанні хорошого трафіку і меншою конкуренції.

Якщо умови надто конкурентоздатні, ранжування для них буде утруднено, а якщо трафіку дуже мало, їх не варто оптимізувати, тому вам потрібно знайти цю золоту середину.

Потім введіть ці ключові слова в Google Trends . Тренди покажуть історію для цих фраз, а також прогнози. Майте на увазі, що деякі з тих ключових слів з більш низьким трафіком, які ви знайдете в Планувальнику ключових слів, можуть мати тенденцію до зростання в не надто віддаленому майбутньому, що означає, що ставка на такі фрази може принести вигоду пізніше.

Після виключення ключових слів із занадто невеликим трафіком і занадто конкурентних, у вас повинен залишитися досить великий список ключових слів, на які потрібно звернути увагу при створенні вашого контенту. Доцільно робити перегляд цих ключові слів кожні кілька місяців.

Якщо ви не впевнені, наскільки великим повинен бути ваш список ключових слів, адже це дійсно залежить від розміру і масштабів вашого бізнесу, але краще помилитися у бік меншого. Дослідження ключових слів життєво важливо для вашого SEO просування сайту . І це одна з багатьох речей, які кожен власник бізнесу і засновник стартапу повинен знати.