Як в найкращий спосіб вийти з-під фільтрів Google

Всі веб-майстри поділяють один загальний страх – штрафи і фільтри Google. Покарання може серйозно вплинути на весь ваш трафік з пошукових систем. А також істотно знизити рейтинг вашого сайту на сторінках результатів пошукової системи (SERP).

Проте, через гостру конкуренцію багато веб-майстрів доводять свій SEO до межі і навіть за межі розумного. З цієї причини Google може в підсумку оштрафувати ваш сайт за порушення їх правил. Фактично, згідно Метту Каттсу, Google робить більше 400 000 ручних дій щомісяця.

Крім того, через оновлення алгоритмів багато веб-сайтів штрафуються по ходу діла. З цих сайтів тільки близько 20 000 звертаються за відкликанням штрафів. Це жалюгідні 5% від загального числа.

Якщо ваш сайт був оштрафований через ручний або алгоритмічний фільтр, не здавайтеся. Відновлення, ймовірно може бути важким процесом, але якщо вам все-таки вдасться відновити свою зганьблену репутацію, ви скоро повернете свої позиції і трафік.

Давайте подивимося на кроки, які ви можете зробити, щоб оговтатися від фільтрів Google.

Як в найкращий спосіб вийти з-під фільтрів Google

Дізнайтеся причину штрафу

Щоб почати процес виходу з-під фільтра, вам необхідно спочатку знайти причину. Якщо ви помітили раптове падіння трафіку, вам потрібно розібратися, що ж відбувається.

Існує два основних види штрафів, які Google може застосовувати до будь-якого веб-сайту. Перше – це ручна дія, яка робить анти-спам-команда Google, а друге – алгоритмічне покарання. Для кожного є свій спосіб зняття штрафів.

Ручний штраф

Якщо ви хочете дізнатися, чи був ваш сайт оштрафований через ручного дії, перейдіть в Інструменти Google для веб-майстрів. Там вам просто потрібно перевірити повідомлення.

Якщо був накладений ручний штраф, ви побачите це прямо тут. Для зняття штрафів в цьому випадку вам потрібно буде видалити спамние посилання, або виконати інші дії, для виправлення ситуації.

Алгоритмічний штраф

Їх набагато складніше виявити, і видалення штрафу може зайняти деякий час. Google не повідомляє вас про попадання під ці фільтри і супутні штрафи, тому вам доведеться пошукати їх самостійно.

Щоб визначити це, вам потрібно перевірити період часу, протягом якого відбулося падіння трафіку. Потім ви можете співвіднести цей час з історією змін алгоритму Google..

Ви можете також перевірити MozCast (прогноз SEO погоди) для інших оновлень. Найбільші поновлення алгоритму від Google були Panda і Penguin. Перший орієнтований на якість контенту, а другий – на зворотні посилання і поширення анкорного тексту..

Типи поганих зворотних посилань

Існують різні типи поганих зворотних посилань. Деякі з них:

  • Сайти, які не пов’язані з тематикою вашого сайту
  • Веб-сайти, які не мають якісного контенту або мають дубльований контент
  • Зворотні посилання по всьому сайту (скрізні)
  • Зворотні посилання, які приходять зі спамних неякісних каталогів
  • Спонсорований контент і реклама
  • Приховані перенаправлення і посилання
  • Зворотні посилання, які приходять через автоматично затверджені коментарі
  • Приховані текстові зворотні посилання
  • Зворотні посилання з сайтів для дорослих
  • Зворотні посилання з ігрових сайтів (казино і іже з ними)

Це зворотні посилання, які ви повинні спробувати виявити і видалити з вашого сайту.

Видалення штрафів за погані зворотні посилання

Будь то ручна дія або алгоритмічне покарання, ви повинні спочатку проаналізувати зворотні посилання на вашому сайті. Це важливий крок для зняття штрафів. Ви повинні зробити це, щоб ідентифікувати ті посилання, які, можливо, вплинули на ваш рейтинг.

Після того як ви визначили їх, ви повинні зробити необхідні кроки для їх видалення. Якщо ви не можете видалити їх, спробуйте дезавуювати їх. Давайте подивимося, як ви можете зробити це.

Знайти зворотні посилання

Спочатку перейдіть в Інструменти Google для веб-майстрів і завантажте зворотні посилання, які Google розпізнає для вашого сайту. Для цього ви можете перейти до «Пошуковому трафіку», в якому натиснути «Посилання на ваш сайт». В цьому розділі перейти до модуля «найбільше посилань», натиснути «Ще» і потім натиснути «Завантажити». останні посилання. »

Визначте погані зворотні посилання
Після того, як у вас є список зворотних посилань, вам необхідно з’ясувати порушників спокою. Для цього більш детально розглянемо зворотні посилання dofollow. Ці посилання dofollow є посиланнями, які передають PageRank..

Вам потрібно використовувати такий інструмент, як, наприклад, Monitor Backlinks, щоб виявити серед них погані. Все, що вам потрібно зробити, це натиснути на посилання dofollow.

Наступний крок стомлює. Вам потрібно вручну перевірити кожне з цих зворотних посилань і виявити погані. В основному ці зворотні посилання будуть надходити з коментарів в блозі.

Щоб знайти інші погані посилання, знайдіть зворотні посилання, які мають PageRank 0. Для цього перейдіть в «Фільтри» і потім натисніть «PageRank». У спадному меню виберіть «Домен», а потім виберіть «0.»

Вам доведеться знову власноруч перевірити ці посилання і знайти ті, які не мають відношення до вашого сайту. Це важливий крок, тому що ви повинні переконатися, що ви отримуєте зворотні посилання тільки з самих відповідних сайтів.

Запит на видалення

Після того, як ви з’ясували, що посилання завдає шкоди вашому рейтингу, ви повинні їх нейтралізувати. Для цього вам потрібно буде зробити наступне:

Вам необхідно написати електронного листа веб-майстру сайту, посилання з якого ви хочете видалити. Тон повідомлення повинен бути ввічливим. І в ідеалі, ви повинні написати лист з адреси електронної пошти вашої компанії.

Постарайтеся зробити електронного листа якомога конкретнішим, щоб веб-майстру було легко знайти місце розташування посилання. Нарешті, переконайтеся, що ви не спамите по електронній пошті веб-майстру; не виходьте за рамки одного запиту і, можливо, подальших дій, якщо це необхідно.

Вам також необхідно зробити запит максимально персоналізованим. Будьте готові до всіх можливих результатів.

Деякі веб-майстри можуть піти вам назустріч і видалити посилання. Інші можуть просто ігнорувати електронну пошту, в цьому випадку вам доведеться дезавуювати весь домен. Веб-майстер може навіть вимагати трохи грошей, щоб видалити посилання. Якщо це так, єдиним способом зняття штрафів було б дезавуювати домен.

Нейтралізувати посилання, що залишилися

Після того як ви видалили всі зворотні посилання, які ви могли, наступним кроком для видалення штрафу є створення звіту про дезавуювання. Для цього вам потрібно перейти до «Моніторингу зворотних посилань» і перевірити кожне зворотне посилання. У кожному ряду у вас буде кнопка налаштувань. Натиснувши на цю кнопку, ви можете додати тег до цих посиланнях; дати їм простий тег, такий як «дезавуювати».

Потім ви можете відфільтрувати цей список і отримати список всіх тегів посилань. Наступним кроком буде експорт списку і відправка його в Disavow Links Tool для видалення штрафу. Підготовка вашого звіту займає близько 2-4 тижнів. Як тільки він буде оброблений, ви побачите позитивні зміни в рейтингу завдяки зняттю штрафу.

Вихід з-під фільтра пінгвін

Якщо ваш сайт зазнав невдачі через Пінгвіна, вам потрібно проаналізувати розподіл анкорного тексту. Для цього вам необхідно спочатку створити обліковий запис в Ahrefs. Потім перейдіть на вкладку «Перевірка зворотних посилань» і знайдіть звіт вашого веб-сайту.

У звіті ви можете натиснути на вкладку «Огляд», щоб побачити поширення тексту прив’язки вашого сайту. Якщо ваш сайт має природне поширення, він буде мати відкриті URL, цільові варіанти ключових слів, ключові слова бренду і т. Д.

Однак, якщо у вас є тільки ключові слова з відповідністю, ваш сайт отримає удар від Пінгвіна. Це ключові слова, які ви повинні видалити для видалення штрафу.а.

Використовуючи вкладку «Зворотні посилання», ви можете визначити джерело цього якірного тексту і знайти список доменів, які на вас посилаються. Тоді, як і в випадку з зворотними посиланнями, вам доведеться написати веб-майстру цього домену для видалення зворотного посилання.

Якщо вони не відповідають, вам потрібно використовувати Disavow Links Tool і обробити видалення штрафу.

Вихід з-під фільтра панда

Panda зазвичай орієнтується на сайти з поганим контентом, великою кількістю реклами, поганою навігацією або низькою швидкістю сайту. Він навіть націлений на сайти з дубльованим контентом. Це тому, що це робить упор на призначений для користувача досвід. Доречі за дубльований контент панда налітає миттєво.

Першим кроком для зняття штрафів буде перевірка швидкості вашого сайту. Для цього ви можете перейти в улюблений PageSpeed Insights. Це дасть вам уявлення про те, наскільки швидко працює ваш сайт, і що можна виправити.

Наступним кроком буде пошук дублікатів і неякісних сторінок. Для цього перейдіть в Інструменти Google для веб-майстрів і виберіть «Зовнішній вигляд пошуку», а також «Покращення HTML». Вони допоможуть вам зрозуміти, чи є у вас дублікати на вашому веб-сайті.

Як тільки ви знайдете такі сторінки, у вас буде два варіанти. Перший варіант – заборонити їх індексування, а другий – видалити їх. Як тільки це буде зроблено, ви успішно завершите процес видалення штрафів для вашого сайту.

Для перевірки чи не вкрав хто ваші тексти, можете використовувати такі сервіси, як Content Watch. Якщо у вас вкрали тексти, ви можете поскаржитися на крадіжку контенту в Google, заповнивши просту форму. Розгляд скарги зазвичай займає від 2 днів до тижня. Але це працює тільки для Google. Можна ще спробувати написати вебмайстру сайту, з вкраденим контентом, але не факт, що його приберуть. Зрештою можна написати і нові тексти.

Останні думки

Штрафи алгоритмів Google можуть значно вплинути на позиціі і трафік вашого сайту. Хоча зняття штрафів може здатися виснажливим процесом, воно може допомогти вам повернути репутацію вашого сайту