Як дизайн UX на основі штучного інтелекту буде визначати майбутнє бізнес-брендингу

У той час як штучний інтелект (ШІ) використовується головним чином для прогнозування дій людини на основі аналізу та інтерпретації даних, принцип користувацького досвіду (UX) також спрямований на прогнозування поведінки користувача. Отже, у них є зв’язок, вірно? Коли обидва намагаються передбачити поведінку людини, вони можуть працювати рука об руку в різних контекстах. Ось чому в контексті досвіду користувачів мобільних пристроїв ІІ грає важливу роль.

ШІ дійсно може формувати призначений для користувача досвід декількома способами, і при цьому він може позитивно впливати на бізнес-брендинг. Тут ми збираємося пояснити, як це відбувається.

Как дизайн UX на основе искусственного интеллекта будет определять будущее бизнес-брендинга

Глибоке розуміння користувача

У більш ранньої версії ШІ були алгоритми, які на основі призначених для користувача даних і правил поводження з ними могли робити вибір і працювати для зменшення навантаження на повторювані роботи. Ці алгоритми, які були досить точними і були орієнтовані на продуктивність, використовувалися для роботи по заздалегідь заданій логіці, і вони були нездатні пристосуватися до будь-яких нових контекстів і новим входів. Але в міру того, як алгоритми стали інтелектуальними і стали більш здатними застосовувати розуміння для добування інформації, заснованої на попередніх призначених для користувача даних, справжній Штучний інтелект (ШІ) прийшов на зміну людському участі не тільки для роботи, але і для важливих рішень і експертних результатів.

Подумайте тільки про систему на базі ШІ, яка створює цілий веб-сайт відповідно до вимог цільової аудиторії і конкурентів і об’єднує найбільш ефективну і актуальну концепцію дизайну і відповідні технології. Що ж, прогрес ІІ дійсно вселяє надію на такий надійний результат без втручання людини.

Статті по темі:

Яка різниця між UX і UI

Персоналізація UX

Хоча інструменти на базі штучного інтелекту на сьогоднішній день не можуть бути настільки ефективними, як створення повноцінного веб-сайту до досконалості без втручання людини, по крайней мере, роль ШІ стає все більш помітною з персоналізацією призначеного для користувача інтерфейсу (UX).

Інструмент на основі ШІ може брати до уваги різні дані, починаючи від джерела користувачів, їх демографії, поведінки користувачів, тривалості та частоти їх сеансів, тригерів, на які вони реагують, і т.д. Аналізуючи всі ці фактори, ШІ може швидко отримати уявлення про користувачів і їх перевагах. Тепер користувальницький досвід може бути спроектований, побудований або налаштований відповідно до цих уявлень, підтвердженими ШІ. Таким чином, штучний інтелект виявляється безцінною технологією для розробників додатків і маркетологів, коли вони намагаються задовольнити точні потреби клієнтів.

Таким чином, ШІ може генерувати доречні ідеї, щоб надати користувачам можливість, якої вони можуть насолоджуватися. ШІ також може допомогти дизайнерам і розробникам додатків створити простір для задоволення індивідуальних переваг дизайну UX. Персоналізація, очевидно, призводить до більшої актуальності додатки в реальних умовах користувачів.

Потрібно багато користувацьких даних, щоб отримати уявлення

Крім так званих призначених для користувача даних, які генеруються при використанні програми, є кілька інших аспектів даних, які допомагають зрозуміти користувача з більшою впевненістю і точністю. Сьогодні аналіз даних відкрив цю велику область для використання великого обсягу призначених для користувача даних, щоб отримати відповідну інформацію і зрозуміти переваги, симпатії і антипатії користувачів.

Давайте подивимося на кілька речей, які аналіз даних може зробити для програми:

  • Знання того, де додаток або програмний продукт потребує оптимізації.
  • Розуміння ефективних способів оптимізації додатків по дизайну, функцій або загальному вигляду.
  • Розуміння шляху користувача і потенційних тригерів і відразливих аспектів.
  • Розуміння спонукання йти за покупками в додатку.

Дизайн на основі штучного інтелекту підштовхує брендинг бізнесу

Нарешті, настав час зрозуміти всебічне вплив ШІ на бізнес-брендинг. Бізнес-бренд в першу чергу націлений на створення репутації орієнтованої на клієнта компанії, будь то з точки зору продуктів, інновацій, послуг або з точки зору вкладу в дослідження і розробки, щоб поліпшити користувальницький досвід з плином часу. Призначений для користувача досвід особливо важливий для додатки, щоб просувати цю репутацію як орієнтованої на клієнта компанії. З іншого боку, роль штучного інтелекту (ШІ) полягає в тонкій настройці цього користувацького досвіду. Таким чином, вплив ШІ на формування бізнес-брендингу абсолютно очевидно.

Персоналізація взаємодії з користувачем – це найважливіший аспект для сучасного користувача. Персоналізація користувацького досвіду, будь то з точки зору елементів дизайну або продуктивності, допомагає бізнес-бренду насолоджуватися оцінкою користувачів і підвищеним рівнем залученості, що призводить до конверсії. Крім персоналізації, ШІ, виявляючи больові точки і відносні області переваги, також може допомогти підвищити функціональну продуктивність будь-якої програми. Очевидно, що підвищення продуктивності завдяки ШІ грає важливу роль в створенні репутації бренду.

З пояснення, наведеного вище, абсолютно ясно, що розробка і дизайн на основі штучного інтелекту дійсно можуть зіграти значну роль у зміцненні репутації бізнес-бренду. ШІ, розширюючи призначений для користувача досвід додатків і програмних рішень, робить позитивний вплив на суспільне визнання бізнес-бренду.